• Hallonröd

Tycker du om leverpastej?

Ja hur är det? Brukar du ha leverpastej på mackan? Kanske du till och med är så händig att du gör egen leverpastej? {#lang_emotions_wink}

Motivera gärna {#lang_emotions_flower}

// Bad sound kills good music...
    Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Tycker du om leverpastej?
  • Hallonröd
    82an skrev 2009-09-12 18:17:01 följande:
    Ja, föredrar skivbar. Sen älskar jag leverpastej med vitlök i som man äter med vinbärsgele
    Vitlök..?... Visste inte att det fanns....gillar vitlök men i leverpastej...?..
  • Angels Fall First
    vickis75 skrev 2009-09-12 18:01:26 följande:
    Haha, jag har lite samma variant här - jag slutar äta leverpastej var gång jag har handlat. Måste läsa innehållsförteckningen på all leverpastej vi köper så att vi får utan mjölk.
    Och jag vill läsa den så att jag slipper dom där läskiga svamparna man kan träffa på i vissa varianter  
    mina svenska bostäver kommer och går
  • 82an
    Hallonröd skrev 2009-09-12 18:23:26 följande:
    Vitlök..?... Visste inte att det fanns....gillar vitlök men i leverpastej...?..
    Hmm kom på att det heter pate Smakar som leverpastej.
  • Hallonröd
    82an skrev 2009-09-12 18:25:13 följande:
    Hmm kom på att det heter pate Smakar som leverpastej.
    Jaha ja...ok {#lang_emotions_wink}
  • FamiljenPeura

Jag gillar både men vill nog gärna ha skivbar, med saltgurka på!!

• Gurkan

Är vegetarian men just leverpastejen (framförallt gräddpastejen) är en av de få köttprodukter jag kan sakna ibland!

• naturbarn

Lulles leverpastej, Oslagbar!!!

• Eisa

Ja helst skivad. Men när jag tänker på att det är lever i det så blir jag äcklad som fan, men då förtränger jag den tanken. Samma grej händer när jag äter blodpudding.

• Lolilla

Bara hemmagjord på kycklinglever med vitlök i

• iser

Jag tycker egentligen att bredbar leverpastej är gott med saltgurka på men mina sex år som vegetarian har gjort mig väldigt kinkig och jag har fruktansvärt svårt att få i mig inälvesprodukter oavsett hur gott det än må vara.

Svar på tråden Tycker du om leverpastej?