• Anonym

Skillnaden stor/liten snopp..

Jag vet att det finns en del trådar ang. kukstorlek här sen tidigare
    Men de flesta kanske slutar med mest trams och så

Jag skulle gärna vilja höra från tjejer med erfarenhet av olika storlekar så att säga, beskriva lite mer seriöst..På vilket sätt skiljer det sig..

Själva känslan när den är inne...hur känns en stor och en liten..
    Och i övrigt..hur skiljer sig sexet...för/ nackdelar..

Tack på förhand

• Svar på tråden Skillnaden stor/liten snopp..
  • Anonym

Skillnaden är väl att en liten kuk inte känns så mycket medan en stor kuk känns "mer", jag vet inte hur man ska förklara närmare än så egentligen, i värsta fall känns inte en liten kuk alls.

I övrigt är det väl ingen direkt skillnad på sexet i sig.
    Fördelar och nackdelar är väl de uppenbara, Stor kuk=känns mer men kan göra ont. Liten kuk=lättare att ha "snabbisar" eftersom det inte behövs lika mycket uppvärmning, men känns inte så mycket när man är mycket våt.

• Anonym (=O)

Vart går gränsen för stor och liten?

• Anonym (kukfia)

en kille med liten kuk kan ha lärt sig jobba med kuken på ett sätt att det faktiskt kan bli jätteskönt för tjejen, men det är klart, är den jätteliten o tjejen är jättekåt o våt så kan det ju bli så att man i fel ställning knappt kan känna kuken alls (jämför med om du skulle onanera med 1-2 fingrar)..

en stor kuk däremot kan vara värre då man om den är för stor knappt kan göra något alls för att det inte ska vara obehagligt för tjejen.

Sen är ju omkretsen en viktig del.. En kille med kort kuk som är tjock kan ju oftast vara bättre än en lång men smal kuk. För den kanske man inte känner så mycket av då den inte "fyller ut" lika bra och kanske stöter i botten för hårt och det kan göra ont.. En fitta är trots allt inte hur djup som helst..

• Anonym

Mitt bästa sex hade jag med en kille som hade en riktigt liten. Trodde att det inte skulle bli nåt bra när jag såg den men blev glatt överraskad.
    En för stor kan bli obehagligt.

• Anonym

Varför knappt nån som svarar på denna tråden? Vill veta mer

• Anna Paulita

Det finns vissa praktiska orsaker till att en mer välutrustad man är att föredra, själv tycker jag det är sjukt svårt att rida en kille som är lite klenare utrustad då den lättare glider ur, dock tycker jag inte att själva känslan skiljer så mycket. Möjligtvis synintrycket. Samtidigt är det snyggaste om den är propotionelig till resten av kroppen.

Nackdelen med en större är att det kan göra GRYMT ont att ha sex bakifrån under ägglossningstider, när den stötter djupt in på livmodertappen. INTE SKÖNT!

Förutom de två nackdelarna spelar det faktiskt mig ingen som helst roll!

• Anonym
    Anna Paulita skrev 2009-09-21 14:24:37 följande:
    .Nackdelen med en större är att det kan göra GRYMT ont att ha sex bakifrån under ägglossningstider, när den stötter djupt in på livmodertappen. INTE SKÖNT!
    Fast en kille kan ju ha en som är rätt grov och ganska normal längd, då gör det inte ont, så har min karl iaf. Men den är ju fortfarande stor!
  • Anna Paulita
    Anonym skrev 2009-09-21 14:28:35 följande:
    Fast en kille kan ju ha en som är rätt grov och ganska normal längd, då gör det inte ont, så har min karl iaf. Men den är ju fortfarande stor!
    Visst, så kan det ju så klart vara. Det finns kanske inga nackdelar med att ha en grövre, förutom kanske vid analsex....allt för stora doningar kommer inte in där bak hos mig iallafall. :P
  • Anonym (stor & liten)

Jag har testat olika storlekar, och föredrar absolut stor framför liten.

Men det är ju inte lätt att veta vad som är stort och vad som är litet..

En gång var jag med en kille som hade en jättetjock kuk och även om jag var kåt så kom den inte riktigt in. Hur vi än tryckte och höll på så gick det inte riktigt..
    En annan kuk som också var tjock och lång kom in, men var som sagt ganska tjock så det kändes mest som att man töjdes ut där nere. Vilket inte var så skönt!

Liten kuk är kanske inte så kul för killen i omklädningsrummet osv, vad vet jag? Men denna kuk som jag berättar om är den minsta jag har sett (och kännt). När den var i mig kändes det ingenting mer än att han låg ovanpå mig och juckade. Ingen direkt känsel i själva slidan och ingen stimulans av klitoris fick jag heller. Däremot tror jag att han var medveten om att han hade en liten kuk, för han kunde komplitera med tungan istället! ;)

Nu har jag en pojkvän med strl L, perfekt och lagom tjock. Är det något som jag ska "klaga på" så är det längden. Men som tidigare skribenter har nämnt så kan detta undvikas genom andra ställningar. Bakifrån kommer kuken mycket längre in och det känns som att det trycker på och kan ibland göra ont. Dock upplever jag det som att med en större kuk behövs det mer "uppvärmning" än med en liten för då kan man nästan "trycka in den" med en gång.

Trådstartare: Frågar du detta för att du själv har en stor eller liten snopp???

• sensuellaisabella

Jag har varit med om båda ytterligheterna, och man kan väl säga att lagom är bäst. Han som hade en jättesnabel fick den knappt hård (det skulle gå åt för mycket blod för det, antar jag). Själv var han väldigt stolt över den, berättade att det inte fanns kondomer som passade och bla bla. Men den fyllde ju ut rejält i alla fall. Nackdelen när jag skulle suga honom var att den knappt kom in i munnen, jag kunde inte gapa så stort. Och så har vi de killarna (2 st) med picklesgurkor... inget roligt det heller. Lite pinsamt att FRÅGA om den är inne eller ej. Men å andra sidan var de nog plågsamt medvetna om det, för de kompenserade det på andra sätt, ansträngde sig liksom mer, om ni fattar vad jag menar?! Han med jättesnabeln trodde liksom att det räckte med att han var ägaren av den.

Svar på tråden Skillnaden stor/liten snopp..