• Anonym

Skillnaden stor/liten snopp..

Jag vet att det finns en del trådar ang. kukstorlek här sen tidigare
    Men de flesta kanske slutar med mest trams och så

Jag skulle gärna vilja höra från tjejer med erfarenhet av olika storlekar så att säga, beskriva lite mer seriöst..På vilket sätt skiljer det sig..

Själva känslan när den är inne...hur känns en stor och en liten..
    Och i övrigt..hur skiljer sig sexet...för/ nackdelar..

Tack på förhand

• Svar på tråden Skillnaden stor/liten snopp..
  • sensuellaisabella

Sedan är det ju som så att blotta åsynen av en stor k*k är väldigt upphetsande. Inge kul att kolla in pickles-gurka.

• Anonym
    sensuellaisabella skrev 2009-09-21 15:15:51 följande:
    Sedan är det ju som så att blotta åsynen av en stor k*k är väldigt upphetsande. Inge kul att kolla in pickles-gurka.
    Ja den psykologiska biten..hur upphetsad man blir spelar väl såklart in också. Påverkar väl hur det känns med
  • Anna Paulita
    sensuellaisabella skrev 2009-09-21 15:15:51 följande:
    Det kan jag ju förvisso hålla med om, men skulle Micke P stå naken framför mig och vara klent utrustad skulle det vara skitsamma. ;) Med andra ord är man tillräckligt attraherad spelar det inte så stor roll med storleken. Tycker iallafall jag.
  • Clobberella

Jobbigt om den är för lång, annars har jag inga direkta preferenser. Man kan ju anpassa ställningen efter storleken.

• linjes

Dom män jag har legat med som har små kukar har varit bad in bed och dom har inte kunnat använda den på rätt sätt..Så jag står fast vid min önskan om normal/stor kuk tills jag har blivit överbevisad

• Advokat Camilla

Generellt tycker jag stora är skönare, det känns mera liksom och den visuella effekten är sexig ... men ett av mina bästa ligg var med en kille med extremt liten fast den var då inte inne i mig utan den gneds mot min klitta... stackarn trodde nog han var inne i mig...! *S*

• linjes

Advokat Camilla skrev 2009-09-21 16:55:09 följande:

Generellt tycker jag stora är skönare, det känns mera liksom och den visuella effekten är sexig ... men ett av mina bästa ligg var med en kille med extremt liten fast den var då inte inne i mig utan den gneds mot min klitta... stackarn trodde nog han var inne i mig...! *S*
  • Anna Paulita
    sensuellaisabella skrev 2009-09-21 14:57:20 följande:
    Anna Sol: Nej, det BEHÖVER inte vara så, men de med liten snopp startar ju i uppförsbacke, om du fattar vad jag menar?
    Jag fattar vad du menar och håller inte helt med, för mig har sexet börjat innan kläderna åkt av så det är annat som avgör huruvida han startar i uppförsbacke eller ej. :P
  • Anonym (:-))

Själva längden på snoppen har för mig ingen större betydelse. Det är hur man använder sig av den
    Däremot kan omkretsen runt snoppen ha betydelse för min del. Gillar när dom inte är smala runt om Men som sagt det är hur mannen gör med den som har stor betydelse.

• Anonym (snabelnalle)

Många här har beklagat sig över att en liten är svår att hantera i olika ställningar medan andra säger att längden är oviktig och att endast omkretsen betyder nåt.
    Det är egentligen motsatta åsikter. Det är längd som behövs för att inte glida ur för lätt.
    Jag är själv utrustad med längd över snittet men med omkrets lite under. Jag cet inte om jag skulle vilja byta till kortare längd fastän jag skulle få kompensation i grovlek.Jag gillar att jucka långt. Möjligt är att min tjej skulle föredra kortare och grövre. Men jag vet inte. När det blir riktigt blött så känns det ibland som att jag juckar förgäves. Jag hittar inget sätt att få fittan att "greppa" om. I vissa fall börjar tjejen jucka emot lite vidlyftigare, gnuggar lite, vinklar om och tar i hårdare. Då undrar jag om hon försöker hitta bättre kontakt eller om hon bara har kommit igång. Men jag gillar denna situation när hon blir våt och ger på. Kommer ju inte att fråga men kanske någon här kan ge sin syn.

Svar på tråden Skillnaden stor/liten snopp..