• Anonym

Skillnaden stor/liten snopp..

Jag vet att det finns en del trådar ang. kukstorlek här sen tidigare
    Men de flesta kanske slutar med mest trams och så

Jag skulle gärna vilja höra från tjejer med erfarenhet av olika storlekar så att säga, beskriva lite mer seriöst..På vilket sätt skiljer det sig..

Själva känslan när den är inne...hur känns en stor och en liten..
    Och i övrigt..hur skiljer sig sexet...för/ nackdelar..

Tack på förhand

• Svar på tråden Skillnaden stor/liten snopp..
  • Anna Paulita

Vill dock tillägga att mannen som har en av de minsta, av de jag legat med, faktiskt är en av de bästa i sängen. Dvs storleken behöver inte spegla deras egenskaper som älskare.

• Anonym

Jag har rätt så liten..så lite därför jag är nyfiken att veta kanske
    Men jag är inte intresserad av att få bekräftelse att det kan va lika bra ändå och bla bla ..

Jag vill bara veta lite mer hur tjejer egentligen upplever skillnaden. Själva känslan när den är inne och så..och lite hur olika ställningar funkar eller inte funkar/ skiljer sig pga storleken..

Och önskar helt ärliga och seriösa svar...som hittills

• sensuellaisabella

Anna Sol: Nej, det BEHÖVER inte vara så, men de med liten snopp startar ju i uppförsbacke, om du fattar vad jag menar?

• MrMatte
    Anna Paulita skrev 2009-09-21 14:49:50 följande:
    Vill dock tillägga att mannen som har en av de minsta, av de jag legat med, faktiskt är en av de bästa i sängen. Dvs storleken behöver inte spegla deras egenskaper som älskare.
    Lagom är bäst som det heter här i sverige!
    *blink*
  • sensuellaisabella

Om killen har liten snopp så är de bästa ställningarna antingen när jag ligger på rygg och har benen på hans axlar eller att jag står på alla fyra och han tar mig bakifrån (kommer åt G-punkten bra då också).

• Anonym (Stl S)

Får vara anonym för att inte lämna ut min man. Har provat både stor och liten, genrellt föredrar jag större. Men mannen jag valt att dela mitt liv med är inte så välutrustad och har komplex för den. Trodde det skulle bli ett problem när jag såg den, men ja, vad kan jag säga.. Han vet vad han gör och en bebis blev det också!!

Men visst, man kan inte vara lika kreativ med ställningar för då känns det inte, eller den glider ut osv. Men man får vara destomer kreativ på andra sätt vilket funkar alldeles utmärkt

• Anna Paulita
    Lagom är bäst som det heter här i sverige!*blink*
    *Ler* sedan kan ju vad som är lagom för varje enskild person vara ganska olika.... :P
  • MrMatte
    Anna Paulita skrev 2009-09-21 15:03:34 följande:
    *Ler* sedan kan ju vad som är lagom för varje enskild person vara ganska olika.... :P
    Just det, lagom för den som ska ha den i sig... ska passa varandra.
  • Anonym

Anonym (Stl S) skrev 2009-09-21 15:02:49 följande:

Men visst, man kan inte vara lika kreativ med ställningar för då känns det inte, eller den glider ut osv. Men man får vara destomer kreativ på andra sätt vilket funkar alldeles utmärkt
    Vilka ställningar är det som inte funkar så bra..inte känns/glider ur...tex?
  • Anna Paulita
    Anonym skrev 2009-09-21 14:57:12 följande:
    Jag har rätt så liten..så lite därför jag är nyfiken att veta kanskeMen jag är inte intresserad av att få bekräftelse att det kan va lika bra ändå och bla bla ..Jag vill bara veta lite mer hur tjejer egentligen upplever skillnaden. Själva känslan när den är inne och så..och lite hur olika ställningar funkar eller inte funkar/ skiljer sig pga storleken..Och önskar helt ärliga och seriösa svar...som hittills
    Nej, jag tycker inte skillnaden skiljer, å andra sidan killen jag skrev om innan hade jag i hop det med måååånga år sedan och min man är rätt välutrustad och jag har kanske vant mig vid annat nu. Men som sagt, när han och jag var tillsammans var det aldrig några problem med att han var klenare utrustad. Han gjorde mig askåt och väldigt väldigt tillfredsställd, dvs ingen skillnad från någon annan man med större. ;)

Men som sagt, att rida kunde vara trixigt, dock går det att lösa praktiskt genom att killen lägger en kudde under rumpan för att kunna komma upp lite högre.
Svar på tråden Skillnaden stor/liten snopp..