• Anonym (överfertil...)

kondom för välutrustad man???

Finns det?? Vi har provat RFSUs största och ja vi provade en kondom och slängde rästen av paketen då de inte går på alls. Har även provat profils största och vist den går på men dels är den lite kortare än de behövt vara och dels sitter den TIGHT man får trycka in kuken i den!! Så vad kan vi använda??

Vi har aldrig använt kondom innan då han som sagt inte kan, men nu har vi fått fyra barn och vi har INTE planerat fyra barn. Jag kan inte använda hormonpreparat för då blir jag gravid, har blivit det flera gånger nu. Och efter vårat sista barn satte jag istället in en kopparspiral för att se om det fungerade bättre än hormonpreparaten. Men nu fick jag missfall denna månaden då jag trots alllt blivit gravid, dock orsakade väl spiralen detta tidigamissfall då. Men jag känner ändå att jag inte vågar lita på den nu, nästa gång blir det kanske inte ngt missfall. Står i kö för en sterilisering men fram tills dess att jag får en tid behöver vi annat skydd. Inget sex känns inte som ett allternativ!! Och det ända skydd som vi ännu inte blivit gravida med är kondom, men de är ju för små.

Så ni som har stor kuk eller som lever med ngn som har det VILKEN PASSAR???

• Svar på tråden kondom för välutrustad man???
  • Anonym

Knyt igen äggledarna då. Eller så får han kapa sina ledare.

• Anonym (överfertil...)
    Anonym skrev 2009-09-13 16:18:57 följande:
    Knyt igen äggledarna då. Eller så får han kapa sina ledare.
    Jag står ju i kö för det, men det är upp till ett års väntetid och att inte ha sex förräns vi fått en tid käns ohållbart!! Jag är inte typen som kan gå utan sex i evigheter. Själva problemet är ju vad vi ska göra tills jag fått gjort min sterilisering och där finns bara kondom kvar som allternativ och det måste väl ändå finnas NGN kondom för män med stor kuk??
  • Anonym

Okeido?
    Kolla på nätet om olika storlekar och mät så finns det nog något ni kan använda!

• Dilong

Anonym (överfertil...) skrev 2009-09-13 16:02:58 följande:

Så ni som har stor kuk eller som lever med ngn som har det VILKEN PASSAR???
    Jag har utan problem dragit en kondom över huvudet, men klart - har han större än så (det är inte jag som har vigselringen runt halsen), kan det ju bli problem.

Rulla in den i gladpack kanske? Och varför inte testa äggvitor för att få extra glid?
  • JAG är BÄST
    Dilong skrev 2009-09-13 16:30:10 följande:
    Jag har utan problem dragit en kondom över huvudet, men klart - har han större än så (det är inte jag som har vigselringen runt halsen), kan det ju bli problem.Rulla in den i gladpack kanske? Och varför inte testa äggvitor för att få extra glid?
    Hahahaha
  • Anonym (överfertil...)
    Dilong skrev 2009-09-13 16:30:10 följande:
    Jag har utan problem dragit en kondom över huvudet, men klart - har han större än så (det är inte jag som har vigselringen runt halsen), kan det ju bli problem.Rulla in den i gladpack kanske? Och varför inte testa äggvitor för att få extra glid?
    Ja men vad bra för dig, vi har ju givetvis inte provat kondomerna och upptäckt problemet. RFSUs största kondom nådde bara halvägs på skaftet den gick INTE att dra längre än så och profils största satt tight. Det var svårt att rulla på den, han tycker själv att den sitter åt och käns obehaglig och när jag skulle rulla på den så VAR det inte bara att dra på den lite lätt utan den var SVÅR att få på. Jag frågade om ngn vist vilken som är bra för de med större för att slippa köpa varenda kondom på marknaden för att hitta en som sitter och känns bra för sambon. Tänkte att ngn kanske viste, men tydligen inte och tydligen skulle man inte frågat heller.
  • Dilong

Anonym (överfertil...) skrev 2009-09-13 16:37:12 följande:

Tänkte att ngn kanske viste, men tydligen inte och tydligen skulle man inte frågat heller.
    Alltså, kondomer är sjukt töjbara. Det är möjligt att det klämmer, men får ni in på hela kondomen gör ni tokfel.

Jag skämtar inte när jag säger att jag kan trä en kondom över mitt huvud. Och vem har inte fyllt en kondom med några liter vatten?

• Dilong

Här en film till:

Om pillefjongen är större än så, då har ni andra problem än att kondomerna inte passar.

Svar på tråden kondom för välutrustad man???