• Anonym (överfertil...)

kondom för välutrustad man???

Finns det?? Vi har provat RFSUs största och ja vi provade en kondom och slängde rästen av paketen då de inte går på alls. Har även provat profils största och vist den går på men dels är den lite kortare än de behövt vara och dels sitter den TIGHT man får trycka in kuken i den!! Så vad kan vi använda??

Vi har aldrig använt kondom innan då han som sagt inte kan, men nu har vi fått fyra barn och vi har INTE planerat fyra barn. Jag kan inte använda hormonpreparat för då blir jag gravid, har blivit det flera gånger nu. Och efter vårat sista barn satte jag istället in en kopparspiral för att se om det fungerade bättre än hormonpreparaten. Men nu fick jag missfall denna månaden då jag trots alllt blivit gravid, dock orsakade väl spiralen detta tidigamissfall då. Men jag känner ändå att jag inte vågar lita på den nu, nästa gång blir det kanske inte ngt missfall. Står i kö för en sterilisering men fram tills dess att jag får en tid behöver vi annat skydd. Inget sex känns inte som ett allternativ!! Och det ända skydd som vi ännu inte blivit gravida med är kondom, men de är ju för små.

Så ni som har stor kuk eller som lever med ngn som har det VILKEN PASSAR???

• Svar på tråden kondom för välutrustad man???
  • Anonym (överfertil...)
    Anonym skrev 2009-09-13 19:13:13 följande:
    TS, vi har samma problem. han kan få på dom, men dom spricker direkt vid samlag.bara för att det står att de är till för si och så, funkar det inte alltid så i realiteten (tyvärr)
    Konstigt att de inte gör kondomer även för de med STOR, såg inne på en sida med leksaker att de hade kondomer för "unga" killar..alltså småå kondomer. Men riktigt stora kan de inte ha :p
  • Anonym (fundersam)

Om man nu har ett så stort (!) problem så vill jag komma med ett helt revolutionerande förslag.... googla "kondom XL"!

På 5 sekunder så hittade jag bland annat följande förslag
    www.presex.se/showArticle.jsp&XL_Megapack
    www.kondomkungen.se/wpt/view/ovrigt/xl-kondomer-30366/

Fast om man inte ens orkar göra något så enkelt för att hitta kondomer som passar så handlar det nog snarare om något annat skäl...

• Anonym (överfertil...)

Anonym (fundersam) skrev 2009-09-13 21:40:20 följande:

Om man nu har ett så stort (!) problem så vill jag komma med ett helt revolutionerande förslag.... googla "kondom XL"!På 5 sekunder så hittade jag bland annat följande förslagwww.presex.se/showArticle.jsp&XL_Megap...www.kondomkungen.se/wpt/view/ovrigt/xl-kondom.../Fast om man inte ens orkar göra något så enkelt för att hitta kondomer som passar så handlar det nog snarare om något annat skäl...
    Ja vi har ju provat två av varianterna du fick upp där och de var som jag sagt för små. Så istället för att på måfå köpa upp varenda märke vi kan hitta av större kondomer och prova igenom tänkte jag att ngn kanske viste en större sort som faktiskt ÄR stor nog. Ngn som oxå provat de som vi provat och där de varit försmå och vet vilken sort som då kan passa. Jag har kollat runt på nätet jag med och köpt först en sort och sedan en annan och båda var för små :p Vi är inte dumma..
  • Anonym (fundersam)

Då kan det ju vara smart att säga vilka ni har provat utöver RFSU vilket är det enda märke som nämns i trådstarten.

Räcker inte de två nedan så är det nog rätt kört.... åtminstone om ni vill ha ett europeiskt märke. Ni kan ju försöka med amerikanska kondomsajter...

"Inte många kan konkurrera med Durex King Size när det handlar om storlek! Detta är en av de största säkra XXL kondomerna som finns. Denna kondom mäter hela 21.5 centimeter i längd och 57 millimeter i bredd. "

"Vi har tre sorters kondomer som heter King Size. Detta är Pasantes variant som är markant större än både normalstora kondomer, men även Pasantes Large-kondom. Är du för första gången ute efter en större kondom rekommenderar vi dock att du först provar Pasantes Large-kondom.
    Storlek: 200 x 0.06 x 60 mm."

• Anonym

Men behöver nu kondomen verkligen täcka hela kuken? Tar du in alla 29cm. Jag har nu sett en porrkuk med de måtten och den brukar inte gå in till roten. Jag har också sett en synnerligen lång en på ett swingerställe. Inte drogs kondomen till roten på den heller men samma sak där. Det blev över lite av den kondombklädda delen också. Och även om kuken skulle gå lite längre in än kondomen täcker så borde den hållas på ändå när den nu sitte så tight på.

• Advokat Camilla

29 cm !!!!!!! OMG!

• Mr p daddy
    Dilong skrev 2009-09-13 18:43:37 följande:
    Anonym (överfertil...) skrev 2009-09-13 18:38:20 följande:
    Sant, men den sitter på ett vansinnigt snabb röv.
    hahahaha
  • honkie

Anonym (överfertil...) skrev 2009-09-13 18:38:20 följande:

Förstår ju att du inte har ngn större kuk själv..precis som en del andra här över för då hade ni förstått problemet. Bättre ni säger "sorry, men min kuk är förliten för att jag ska kunna svara på din fråga" eller bara låter bli att svara alls. Ngn som faktiskt har erfarenhet av detta kan då få svara istället för osäkra killar som inte står ut med att ngn annan har större kuk än vad de har :p Jag har liksom INTE sagt ngt om att små inte dög eller så utan lyft ett problem vi har.
    mja. tror knappast att hans kuk är för liten för att kunna svara, den är nog lite för normal helt enkelt. dina inlägg får det att låta som att du endast vill skryta (!?) om att du har en stor kuk hemma. ledsen, men jag tror knappast att någon här inne blir avundsjuk på en 29 cm kuk som är så pass grov att kondomer knappt går på. och som någon sa innan, hur svårt kan det egentligen vara att hitta världens största kondom? testa den, och funkar det inte så hitta en annan lösning, för antagligen är din mans snopp så pass onormal att den inte ens passar för de mest abnorma kondomerna.
  • redneck girl

grande kör vi med här...

• Anonym (alltså)

Hmm, min man har en rejält stor och grov kuk, rent subjektivt ... Vi hade också problem med kondomer. Vi använde något som hette XL tror jag, men den klämde och gick inte på helt. Kondom blev aldrig vår grej, det blev bara enstaka tillfällen. Så jag tror nog det handlar om bristande rutin också.

MEN jag har mätt min mans påle enligt konstens alla regler, den är mellan 19 och 20 cm lång och knappt 16 cm i omkrets. Visst finns det nog större, det tror jag, men jag tror inte det är jättevanligt. Och en hel decimeter längd till ? sorry, det köper jag inte. En sådan drul skulle vara så pass stor även i slakt tillstånd att den skulle väcka uppmärksamhet ständigt, samt vara till besvär i vardagen.

VARFÖR uppstår dessa trådar ständigt, fast med lite olika "alibi" (kondom denna gång)?

Sist, ett konkret råd till TS: använd pessar. Funkar klockrent.

Svar på tråden kondom för välutrustad man???