kondom för välutrustad man???
Finns det?? Vi har provat RFSUs största och ja vi provade en kondom och slängde rästen av paketen då de inte går på alls. Har även provat profils största och vist den går på men dels är den lite kortare än de behövt vara och dels sitter den TIGHT man får trycka in kuken i den!! Så vad kan vi använda??
Vi har aldrig använt kondom innan då han som sagt inte kan, men nu har vi fått fyra barn och vi har INTE planerat fyra barn. Jag kan inte använda hormonpreparat för då blir jag gravid, har blivit det flera gånger nu. Och efter vårat sista barn satte jag istället in en kopparspiral för att se om det fungerade bättre än hormonpreparaten. Men nu fick jag missfall denna månaden då jag trots alllt blivit gravid, dock orsakade väl spiralen detta tidigamissfall då. Men jag känner ändå att jag inte vågar lita på den nu, nästa gång blir det kanske inte ngt missfall. Står i kö för en sterilisering men fram tills dess att jag får en tid behöver vi annat skydd. Inget sex känns inte som ett allternativ!! Och det ända skydd som vi ännu inte blivit gravida med är kondom, men de är ju för små.
Så ni som har stor kuk eller som lever med ngn som har det VILKEN PASSAR???