• Ung kvinna

Vilka trosor efter fölossningen?

Jag ska föda mitt första barn om runt 1 månad.

Jag håller på och inhandlar lite grejer och undrar nu vad man ska köpa för trosor till efter förlossningen?
    Jag funderar på "vanliga" trosor eller några sköna boxer-trosor...Man lär ju inte vilja ha några obekväma små mini-trosor med binda och hela faderullan.
    Några tips?

• Svar på tråden Vilka trosor efter fölossningen?
  • lill linda 82

stora tant-trosor alt boxershorts...som håller bindan på plats.

• mia mamma

Tog både bindor och trosor med mig hem från BB

/Maria

• Andrundrun

De första dagarna hade jag på mig sambons tightaste kalsonger. Sedan var det boxertrosor som gällde.

• Zizzla

Köpte några Sloggi modell större och dom var jättesköna att ha på sig efteråt.

• Ung kvinna

Jag tror det får bli "vanliga" trosor, antingen nån storlek större eller i nåt bra stretchigt material. Svarta som natten ska dom va också ifall det kommer nåt blod i dom!

Jag är övertygad om att man kommer känna sig jättesexig med fallskärm runt arslet och en jättebinda. =)

Jag ska också "råka få med mig" lite bindor och sånt från BB tror jag... för det är jag värd. =)

• Virgos

Här är en till som "råkade" få med sig BBs nät-trosor och bindor/blöjor hem

• AmandaPitkänen

typ boxertrosor som gärna sitter lite tajt så att de stora bindorna hålls på plats

• realhygglo

Cece2: Nästa gång ska jag absolut sno med mig några trosor från BB, de var fenomenala på att hålla bindan på plats o inget skav någonstans..
    Håller med de flesta andra om att stora men tajta trosor e bäst!

• Valkyria

haha jag snodde oxå me mej av deras trosor å bindor *S*

Svar på tråden Vilka trosor efter fölossningen?