• elio

Hur mycket väger jag?

Jag har efter många år av ätstörningar en lite sned kroppsuppfattning, både vad det gäller mig själv och andra. Detta, i kombination av att jag är hemskt intresserad av hur folk uppfattar varandra, leder mig till syftet med denna tråd.

Kort och gott, gissa min vikt. Jag lovar att jag inte tar illa upp, så var inte rädda att ge ärliga svar (eller gå under "anonym" om ni inte vågar). Jag är 166 cm lång, om det hjälper era gissningar.

Foton:

img182.imageshack.us/img182/5165/090904001.jpg
    img225.imageshack.us/img225/8227/p22080918210003.jpg
    img268.imageshack.us/img268/1830/090913004.jpg

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-09-14 15:44
    Jag har alltså en historia av ätstörningar, men jag är numer frisk.

Den här tråden hänger lite ihop med mina sociologistudier också, ifall någon tycker jag är konstig som startar en sånhär tråd. ;P Men mer än så vill jag inte avslöja, för då kanske era svar/åsikter färgas.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-09-15 20:27
    Om någon vill fortsätta gissa så finns svaret på sidan 15/inlägg #147. :)

• Svar på tråden Hur mycket väger jag?
  • Mandragora

Jag tycker att du är jättefin och känner igen mig själv i hur du ser ut. Jag är lika lång som du och har också en historia med ätstörningar bakom mig.

Jag tippar runt 75 kilo.

• Asocialice
    Polly S skrev 2009-09-14 20:44:19 följande:
    måste du vänta?
    Haha, ok, ska leta ratt pa en bild. Hang on...
  • MysTic PrincesS

Kanske nån som skrivit det innan, men shit va lik du är angelina jolie Ts

Himlen vill inte ha mig och helvetet är rädd att jag ska ta över
  • Bonanza
    Asocialice skrev 2009-09-14 20:49:24 följande:
    Ja, men bara for att man har medicinsk fetma sa maste val inte det betyda att det syns. Och det om roligt: Du skrev: Och även om det självklart är möjligt att TS väger så mycket (alla bär vikt på olika sätt) tycker jag inte att det är särskilt troligt.
    Troligt. TTTTTroligt! Inte roligt!

Och nej, medicinsk fetma behöver inte synas. Många trodde inte att jag var fet när jag var det. De flesta gissade på runt 70 kilo när jag vägde 86. Jag vet att skenet kan bedra. Jag tycker bara inte att TS ser ut att väga nästan 100 kilo, that's all!
  • Zozzo87

Hmm jag tippar då på...79kg... O du är jätte fin!!Du har en kvinnlig kropp...

• miss precis

Jag hoppas och tror fortfarande att jag är inne på rätt spår med min gissning.

Håller med Asocialice, man behöver inte se sjukligt fet ut fast man väger för mycket enligt BMI. Jag får själv lust att lägga upp bilder på mig för att se vad gissningarna skulle bli

• Zozzo87
    Zozzo87 skrev 2009-09-14 20:52:35 följande:
    Hmm jag tippar då på...79kg... O du är jätte fin!!Du har en kvinnlig kropp...
    O liiiten midja verkar du att ha om man ser i ditt FL galleri...
Svar på tråden Hur mycket väger jag?