• Roisin Dubh

Låt andra betygsätta ditt porträtt

Ok, nu har vi tjatat åldrar ett tag. Låt oss tjata utseende istället en stund. {#lang_emotions_laughing}

Detta är tråden för nyfikna, icke blyga, utseendefixerade (eller inte) människor som vill låta andra bedöma den ytliga skönheten i anletet. Varken mer eller mindre.

Leta fram ett porträttfoto av dig själv som du vill få bedömt av andra. Strunta i om du är dig lik eller inte, ta det bästa/sämsta/ mest intressanta du har. Posta i tråden eller länka till bilden i galleriet.

Andra får sedan sätta betyg på utseendet med skalan 1-10. Gärna med motivering till.

VARNING!
    Tänk efter före du lägger ut din bild för bedömning. Du måste vara beredd på att inte få det resultat du kanske tänkt dig. Detta är bara för de med tillräckligt stark självkänsla för att inte ta det på för stort allvar.

Detta handlar enbart om yta! {#lang_emotions_smile}

Nu har vi kul...

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-09-14 22:20
    Alla är välkomna med sitt foto men glöm inte bort att betygsätta de andras bilder också.

• Svar på tråden Låt andra betygsätta ditt porträtt
  • Matillin
    HonSomHarDetLångaStörigaNicket skrev 2009-09-15 12:40:57 följande:
    Ja det beror nog på hur man tänker skalan 1-10 och hur ärlig man vågar vara
    Det som är 4 för dig är säkert 7 för mig, beror på vilken värdering man lägger i siffrorna.
    Själv skulle jag bara lägga under siffran 5 på någon jag tyckte var riktigt ful och eftersom ingen hittills varit det så har ingen fått det.
    Men jag kanske tänker för högt.
    Man borde ha en mall att gå efter.
  • Moster apa
    MsLili skrev 2009-09-15 11:02:50 följande:
    Jag då :)www.familjeliv.se/hem/mslili/galleri.php
    En 9:a, helt klart. Minus för att du har lite hårt/elakt utseende. Lite "mjukare" smink kanske med rosarosiga kinder och ljus ögonskugga tror jag skulle göra dig till en 10:a. Kanske lite lite ljusare hår också. Det är snyggare på bild 1 för det ser lite väl svart ut på bild 2.
    Ögonbrynen är perfekta och ansiktet är väldigt symetriskt!
  • Hallonröd
    idiblon skrev 2009-09-15 12:51:16 följande:
    LångaNickets lista borde stå med i ts.
    Är du med idiblon...?

Tycker annars att du är en av dem som är skitsöt utan smink...en 7:a blir det
    // Bad sound kills good music...
  • John D

Har bara kollat som hastigast, men Thaleya, Catcall, Bellaru och Pixie får höga poäng av mig, 8 eller 9 poäng på samtliga. Har alltid varit svag för mörka tjejer. ;)
    Thaleya och Bellaru är helt enkelt klassiskt snygga, medans Catcall och Pixie har lite av det där kaxigare utseendet som jag gillar skarpt.

Kastar in en bild på mig själv, kan man kritisera andra får man väl ta lite kritik själv oxå. :)
    www.familjeliv.se/hem/john77/gallery/phpcnrkas.jpg

• Moster apa
    Matillin skrev 2009-09-15 12:32:04 följande:
    Jo jag är tyvärr lite sleten faktiskt, 2 barn tätt har satt sina spår.Sen brukar jag sällan fixa mig, gjorde det förr har man hamnat i giftasträsket kanske Jo jag gillar också mannen snaggad, håret börjar fara av nu på min snyggning Men hur gammal tror ni han är?
    Mellan 27-31 år skulle jag gissa
  • Moster apa
    GossipGirl skrev 2009-09-15 13:06:45 följande:
    Jag har en bild i mitt galleri ifall det är någon som vill betygsätta...www.familjeliv.se/Hem/gossipgirl/galleri.php
    En 6:a. Skitfina drag, men kanske lite rund (jag är mediaförstörd och tycker det är finast att vara slank)!? Perfekt näsa och vacker ögonform. Lite skrynkliga läppar (jag har det och ogillar verkligen det med mig själv) men det kanske bara är bilden!?
  • Aint Your Fairytale

Får man bara visa EN bild?! Tänkte ifall man har några olika, så kanske andra får en annan uppfattning om de ser fler än en bild...

• Danitra
    GossipGirl skrev 2009-09-15 13:14:25 följande:
    Får man bara visa EN bild?! Tänkte ifall man har några olika, så kanske andra får en annan uppfattning om de ser fler än en bild...
    Ja, la till och med in ett videoklipp så det går bra.
Svar på tråden Låt andra betygsätta ditt porträtt