• Roisin Dubh

Låt andra betygsätta ditt porträtt

Ok, nu har vi tjatat åldrar ett tag. Låt oss tjata utseende istället en stund. {#lang_emotions_laughing}

Detta är tråden för nyfikna, icke blyga, utseendefixerade (eller inte) människor som vill låta andra bedöma den ytliga skönheten i anletet. Varken mer eller mindre.

Leta fram ett porträttfoto av dig själv som du vill få bedömt av andra. Strunta i om du är dig lik eller inte, ta det bästa/sämsta/ mest intressanta du har. Posta i tråden eller länka till bilden i galleriet.

Andra får sedan sätta betyg på utseendet med skalan 1-10. Gärna med motivering till.

VARNING!
    Tänk efter före du lägger ut din bild för bedömning. Du måste vara beredd på att inte få det resultat du kanske tänkt dig. Detta är bara för de med tillräckligt stark självkänsla för att inte ta det på för stort allvar.

Detta handlar enbart om yta! {#lang_emotions_smile}

Nu har vi kul...

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-09-14 22:20
    Alla är välkomna med sitt foto men glöm inte bort att betygsätta de andras bilder också.

• Svar på tråden Låt andra betygsätta ditt porträtt
  • LaFontaine

Användarnamn är för mesar skrev 2009-09-15 11:18:46 följande:

Här kommer min bild:www.familjeliv.se/hem/anvandarnamn_ar_for_mes...Egen åsikt:minus för den ganska grova manliga käken/hakan, samt lite för hög pannaplus för att jag har världens längsta, och naturligt böjda, ögonfransar och klarblå ögon (även om det kanske inte syns i bilden)
    Grymt svårt att bedöma eftersom bilden är som den är, men ändock.

Jättefina kindben, fin mun och stora ögon. 7,5 på det man ser!
  • Lenk

Användarnamn är för mesar: kan inte sätta rättvist betyg eftersom du har fler bilder, men jag tycker dina ben är helt klart de snyggaste jag sett här!

• Lenk

Jag skulle också önska att nån som är driftig (och inte lika lat som undertecknad) att göra en ny tråd där alla som lagt upp bild för bedömning hamnar i ts

• Danitra
    Lenk skrev 2009-09-15 11:34:49 följande:
    Jag skulle också önska att nån som är driftig (och inte lika lat som undertecknad) att göra en ny tråd där alla som lagt upp bild för bedömning hamnar i ts
    FAst det kommer ju nya hela tiden så då skulle man behöva uppdatera TS hela tiden.
  • Sara och Henrik
    Danitrass skrev 2009-09-15 11:37:08 följande:
    FAst det kommer ju nya hela tiden så då skulle man behöva uppdatera TS hela tiden.
    Nej nej inte på så sätt, utan att man gör en NY tråd och länkar den i trådstarten. I den nya tråden SKA alla bilder hamna istället för i denna tråd som isf ska vara skrivtråden och diskussionstråden
  • Danitra
    Sara och Henrik skrev 2009-09-15 11:42:02 följande:
    Nej nej inte på så sätt, utan att man gör en NY tråd och länkar den i trådstarten. I den nya tråden SKA alla bilder hamna istället för i denna tråd som isf ska vara skrivtråden och diskussionstråden
    Jo, det är en bra idé. Men det var inte så Lenk beskrev.
  • HonSomHarDetLångaStörigaNicket

1- ful
    2- Inte helt hjälplöst ful
    3- Finns nått förmildrande drag
    4-Fin
    5- Ser bra ut
    6- Fin person med något extra
    7- Snygging
    8- En sån man verkligen tittar efter
    9- Nån jag skulle kunna hångla med på fyllan
    10- Här finns bara Monica bellucci och zeta jones så som hon såg ut i första Zorrofilmen.

AÄFM - Jävligt svårbedömd bilden ser nästan ut att vara suddig för att göra porträttet mera tilltalande jag tror du är en snygging men på grund av den dåliga kvalitén blir det en 6:a. Du har kanske dålig hy eller en stor näsa svårt att säga

Rottis77 - 3.5 på första bilden/ ögonbrynen och de långa tänderna drar ned poängen för mig och 4 på den andra där är du fin(söt och ser smalare ut i ansiktent dina drag framträder bättre.

Iseika - sött charmigt utseende rätt igenom en 5+

Matillin - Alldagligt ansikte med busiga ögon, jag tycker helt klart att du ser yngre ut 4:a
    Matillins karl-
    *tar fram rakapparaten*
    Det sämsta med hans utssende är att han vad jag brukar sjunga för min karl när inte han skött om sig på några dagar * fafafafarbrorfrisyr*. Annars så ser det ut som en 5:a utifrån bilden men i verkligheten kanske högre.

• Lenk

Nej jag vet att det inte är genomförbart som jag skrev, men jag skulle önska!

Svar på tråden Låt andra betygsätta ditt porträtt