• Roisin Dubh

Låt andra betygsätta ditt porträtt

Ok, nu har vi tjatat åldrar ett tag. Låt oss tjata utseende istället en stund. {#lang_emotions_laughing}

Detta är tråden för nyfikna, icke blyga, utseendefixerade (eller inte) människor som vill låta andra bedöma den ytliga skönheten i anletet. Varken mer eller mindre.

Leta fram ett porträttfoto av dig själv som du vill få bedömt av andra. Strunta i om du är dig lik eller inte, ta det bästa/sämsta/ mest intressanta du har. Posta i tråden eller länka till bilden i galleriet.

Andra får sedan sätta betyg på utseendet med skalan 1-10. Gärna med motivering till.

VARNING!
    Tänk efter före du lägger ut din bild för bedömning. Du måste vara beredd på att inte få det resultat du kanske tänkt dig. Detta är bara för de med tillräckligt stark självkänsla för att inte ta det på för stort allvar.

Detta handlar enbart om yta! {#lang_emotions_smile}

Nu har vi kul...

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-09-14 22:20
    Alla är välkomna med sitt foto men glöm inte bort att betygsätta de andras bilder också.

• Svar på tråden Låt andra betygsätta ditt porträtt
  • MsLili

Danitrass - 7p
    Roisin Dubh - 3p
    banansmoothie - 5p
    Lenk - 4p
    zozzo87 - 4p
    knorpan - 3p
    Bellaru - 7p
    Busbellan - 3p
    Fina fröken lycklig - 4p
    LillaLulla 6p
    Nosaint - 3p (Bild2 5p)
    Vision400 - 5p
    Tokfrjant - 4p
    spicy Women - 3p
    soffiloffan - 3p
    Thaleya - 8p
    Mystic princess - 3p
    Catcall - 7p
    Lina B - 6p
    lillian - 7p
    tragikomedi - 5p
    Minune - 4p
    Pixie - 8p
    Leia83 - 8p
    Matillin - 8p
    FamBroberg (Det går ej och se din bild)
    iseika - 9p "vinnaren haha"

• idiblon

Thaleya: 7,5. Jag gillar sådant utseende.

• Moster apa
    LaFontaine skrev 2009-09-15 09:58:43 följande:
    www.familjeliv.se/Hem/iseika/galleri.php tror det ska funka nu. Annars är det första bilden i mitt galleri.Nu ska jag kika på er andra!
    Betyg 7. Du har lite Veronica Maggio going there. Du är väldigt söt och ser ut som riktigt flickvänsmaterial för killarna.
    Anledning till att du inte får toppbetyg är för att det känns som att du skulle kunna hotta upp din stil lite. Antingen köra rakt av på det söta (a´la sookie-stajl, true blood-serien) eller köra en lite modernare sexigare stil. Jag röstar på det första.
  • LaFontaine
    Lenk skrev 2009-09-15 10:54:26 följande:
    6.5, minus för att munnen ser lite för liten ut för leendet och för att leendet inte syns i ögonen. Plus på stora ögon och underbar hy
    Egentligen har jag rätt halvdan hy. Min stora räddning heter mineralpuder. Då ser man ut så där.

Så nu har jag fått promota det lite också
  • Moster apa
    Matillin skrev 2009-09-15 08:31:22 följande:
    www.familjeliv.se/Hem/matillin/galleri.php jag våga, ja va sjutton, bedöm mig och min man. Gissa gärna åldern på min man med jag är 28 som ni vet  
    Jag ger dig en 6:a och en 7:a på din kille. Du skulle tjäna massvis på att lära dig att sminka dig bättre för du har en bra grund och rena drag. Du ser ut så som jag tänker mig en småbarnsförälder, lite schleten liksom. Smink fixar den biffen! Kanske skulle du göra nåt med håret också. Dela håret i 5-6 tjocka slingor och locka dem med en tång och red ut med fingrarna och så ser det mycket fräschare ut.

Din kille skulle verkligen tjäna på att snagga ner håret på skallen riktigt kort, nästintill rakat!
  • Bellaru

Tokfrjant-6a

Soffiloffan-7a

Thaleya-9a

MysTic PrincesS-6a

catcall-8a

Lina B-7a

lillian-7a

tragikomedi-7a

Minune-8a men man ser dig inte så bra

leia83-9a

Matillin-7a