• LuPeRo

Pergopinglorna del 19

Nu har vi nått del 19 av denna trevliga tråd

Denna tråd vänder sig till alla som äter Pergotime eller som har frågor om det.

Vi har även vår egna LIST TRÅD med alla plus som blivit här
    och där vi som kämpar just nu lägger upp vårt BIM.

Dessutom så har vi vår egna TEMP TRÅD där vi som tempar kan länka våra kurvor.

....::::¤::::....::::¤::::....::::¤::::....::::¤::::....::::¤::::....::::¤::::....

List tråd:
    www.familjeliv.se/Forum-11-235/m46026242.html

....::::¤::::....::::¤::::....::::¤::::....::::¤::::....::::¤::::....::::¤::::....

Temp tråd:
    www.familjeliv.se/Forum-11-261/m45623908.html

Statistik över Pergotime
    www.familjeliv.se/Forum-7-130/m37749906.html

Plus tråden:
    ww.familjeliv.se/Forum-11-237/m46668087.html

När vi fått våra älskade barn träffas vi här;
    www.familjeliv.se/Forum-11-269/m42790391.html

PLÖTSLIGT HÄNDER DET!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-10-05 10:44
    Plus-/gravidtråden

www.familjeliv.se/Forum-11-237/m46668087.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-10-09 22:13
    Pergopinglor med barn version 14

www.familjeliv.se/Forum-11-269/m47792482.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-11-09 13:45
    Ny list-tråd

www.familjeliv.se/Forum-11-235/m48575336.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-12-07 02:21
    Nya plustråden

www.familjeliv.se/Forum-11-261/m49047874.html

• Svar på tråden Pergopinglorna del 19
  • NoahLeah

Boo 79 skrev 2009-09-17 12:29:34 följande:

Äsch, jag kunde ju såklart inte hålla mig utan testade med RFSU's testa tidigt... Inte ett streck så långt ögat kunde nå... *deppig* LillanM o Taniko, hoppas det går bättre för er!
    Du testade säkert för tidigt, vänta ett par dagar! *håller tummarna*
  • Bohman
    timmisen skrev 2009-09-17 11:47:40 följande:
    Oj, spännande taniko, håller tummarna!!! Jag är oxå fundersam på pergon ibland, men nu verkar ju min äl och menscykel börjat krångla lite mer än vanligt. Så det känns rätt att prova pergon, har idag precis avslutat enkel kur och känner redan av aktivitet nere i magen. Brukar betyda ökade flytningar och därefter äl. Så spännande väntan som vanligt. Vet inte om ska använda äl-test, får jag bara mina "fina" flytningar så blir jag glad. Käkar t.ex. grapefrukt som en galning (ska vara bra för sekretet, läst).
    grapefrukt säger du, hmm...det får man kanske testa.
    Inte världens godaste frukt, men det går ner
    Frukostfrukten kanske
    ♥(¯`°?.¸ ♥Jesper ?°♥°? Wilma ♥¸.?°´¯)♥
  • Bohman
    Boo 79 skrev 2009-09-17 12:29:34 följande:
    Äsch, jag kunde ju såklart inte hålla mig utan testade med RFSU's testa tidigt... Inte ett streck så långt ögat kunde nå... *deppig*LillanM o Taniko, hoppas det går bättre för er!
    Du testade säkert för tidigt, jag håller alla tummar o tår jag har.
    Bli inte deppig nu!
    När har du BIM?
  • Boo 79

Bim typ på söndag/måndag tror jag. Har lite lustig cykel, även med pergo. Men hade ju en sån fin äggblåsa den här gången ju...

• LuPeRo

Boo 79 skrev 2009-09-17 13:53:13 följande:

Bim typ på söndag/måndag tror jag. Har lite lustig cykel, även med pergo. Men hade ju en sån fin äggblåsa den här gången ju...
    Senast jag var gravid så testade jag mig på BIM -4 och det var helt negativt. Dagen efter, BIM -3, så kom det där efterlängtade strecket. Så det kan ju vara så att du testade för tidigt. Har du BIM på måndag är du ju på BIM -4 idag. Jag tänker minsann hålla tummarna för dig
  • Boo 79

Tack, vad snälla ni är! Vad skönt det är med folk som förstår vad man går igenom ändå...

• Love is everything

Tjuvkikade på jobbet idag vad mitt prog.värde var denna gången med enkelkur: 120!! Det nästhögsta jag har haft! Får se om det har tagit sig... Antingen flera ÄL´ar eller tidig graviditet... Vad tror ni man hoppas på?? : P

Har pratat med flera vänner runt omkring mig och frågat vad de skulle gjort i min sits. De tycker jag ska jobba på som planerat och samtidigt fortsätta försöka. Det är ju ändå vår allra högsta önskan! Pengar eller ett fast jobb ordnar sig alltid! Men ett barn...? Det har ju redan gått ett tag. Ska ringa BM imon och fråga hur lång tid vi har kvar tills vi får sätta igång.

Sov gott kära Pergopinglor!!

• Bohman
    Love is everything skrev 2009-09-17 22:15:07 följande:
    Tjuvkikade på jobbet idag vad mitt prog.värde var denna gången med enkelkur: 120!! Det nästhögsta jag har haft! Får se om det har tagit sig... Antingen flera ÄL´ar eller tidig graviditet... Vad tror ni man hoppas på?? : PHar pratat med flera vänner runt omkring mig och frågat vad de skulle gjort i min sits. De tycker jag ska jobba på som planerat och samtidigt fortsätta försöka. Det är ju ändå vår allra högsta önskan! Pengar eller ett fast jobb ordnar sig alltid! Men ett barn...? Det har ju redan gått ett tag. Ska ringa BM imon och fråga hur lång tid vi har kvar tills vi får sätta igång.Sov gott kära Pergopinglor!!
    prog.värde?? *pucko mig*
  • NoahLeah

Testade nu på morgonen (dag 31) men inget plus....kanske för tidigt men nu tänker jag invänta mensen.

• FallenMadonnaWithTheBigBoobies
    Bohman skrev 2009-09-17 22:24:47 följande:
    prog.värde?? *pucko mig*
    Progesteron. Det är ett hormon som stiger om man har ägglossat. Över 30 betyder att man har ägglossat. Det finns de som ägglossat med lägre värde, men då är det mer osäkert.
Svar på tråden Pergopinglorna del 19