• Anonym (Fasadeller?)

Är min kille bög?

Min kille har inte mycket sexlust alls. Han var mer "på" i början men säger att han inte vill ha för ofta för då blir det tråkigt. Jag har en konstig känsla av att han är homo. Jag har frågat men han säger att det inte är så. Han kommer från mellanöstern där man kanske inte vågar säga som det är. Han är mycket feminin. Han prioriterar också sina vänner före mej. När vi har sex är jag oftast den drivande och han tycker om när jag är både "där bak och där framme". Han tycker heller inte om att jag blir våt (?) Jag vill inte vara ett camoflage. Han vill heller inte att vi ska bo ihop. Har varit ihop i snart två år. Men jag har aldrig komit på honom med något konstigt. Frågar jag igen kommer han att neka så vad ska jag göra? Hur ska jag få reda på om han är bög?

• Svar på tråden Är min kille bög?
  • Kullamannen
    Anonym skrev 2009-09-22 16:13:08 följande:
    jag reagerar på att du säger alltid...Absolut en del har det men lååååångt i från alla.
    I det här fallet verkar det ju verkligen stämma i alla fall bla med tanke på att kompisarna är viktigare än hon är.
  • Anonym (??)
    Kullamannen skrev 2009-09-23 07:30:37 följande:
    I det här fallet verkar det ju verkligen stämma i alla fall bla med tanke på att kompisarna är viktigare än hon är.
    Att blanda in ursprung i denna tråd är lågt. Finns många svenskar som är likadana har inte med det att göra.
    Shit vad det är tråkigt med sådana kommentarer.
  • Anonym

Anonym (??) skrev 2009-09-23 07:52:34 följande:

Att blanda in ursprung i denna tråd är lågt. Finns många svenskar som är likadana har inte med det att göra.Shit vad det är tråkigt med sådana kommentarer.
    Man kan väl för fasen inte påverka vilken kultur man kommer i från och hur man är uppfostrad????? Nu är det inte vanligt att svenska män är sådana.
  • Lindis1974
    Anonym skrev 2009-09-23 07:56:00 följande:
    Man kan väl för fasen inte påverka vilken kultur man kommer i från och hur man är uppfostrad????? Nu är det inte vanligt att svenska män är sådana.
    JAg håller med anonym ?? skit larvigt att blanda in kultur och ursprung i detta. Och jo det finns i alla kulturer även i Sverige. Beror på mannen i fråga. Sen om det är vanligare bland män från denna del av världen det kan inte jag bedömma är ingen expert på sånt.
  • Anonym (??)
    Anonym skrev 2009-09-23 07:56:00 följande:
    Vet inte riktigt vad du vill säga med din första rad. Jag sa aldrig att det var vanligt bland svenska män at sätta kompisar först men klart som fan att det finns. Att påstå något annat är bara löjligt.
    Men det var inte det som denna tråd handlade om.
  • Anonym

Anonym (??) skrev 2009-09-23 08:03:21 följande:

Vet inte riktigt vad du vill säga med din första rad. Jag sa aldrig att det var vanligt bland svenska män at sätta kompisar först men klart som fan att det finns. Att påstå något annat är bara löjligt.Men det var inte det som denna tråd handlade om.
    Det är väl kanske det som är bakrunden till hans beteende...
  • Anonym (flickan86)

Hej!

Det är en sak jag funderat över länge... och jag undrar om någon kan hjälpa mig...

Jag har en sambo, kille, sedan flera år tillbaka... och vi har bott tillsammans i 3 år nu...

Ända sedan jag var 13 år, när jag onanerat, så tänker jag på tjejer...jag fantiserar om vissa tjejer och deras bröst... att jag är killen...och när jag närmar mig min orgasm så tänker jag att jag ska spruta på tjejen...
    Är jag konstig, borde inte jag fantisera om killar istället??

Jag är bisexuell och har kysst tjejer haft oralsex med 2 tjejer.. Jag har svårt att tänka mig ha förhållande med en tjej...
    Jag vill ändå få barn med en kille nångång i framtiden... Är jag bara väldigt attraherad av vissa tjejer? Eller är jag lesbisk innerst inne?!

Jag blir inte kåt av att fantisera om en kille..det tänder inte mig... jag vet inte varför :-s Men jag älskar att ha sex me min kille och tänder på det! Men inte när jag onanerar, då tänker jag bara på tjejer.... hmm??

• A Andersson

bög för att han inte har någon sexlust????

• Anonym

Anonym (flickan86) skrev 2009-09-23 21:57:10 följande:

Hej!Det är en sak jag funderat över länge... och jag undrar om någon kan hjälpa mig...Jag har en sambo, kille, sedan flera år tillbaka... och vi har bott tillsammans i 3 år nu... Ända sedan jag var 13 år, när jag onanerat, så tänker jag på tjejer...jag fantiserar om vissa tjejer och deras bröst... att jag är killen...och när jag närmar mig min orgasm så tänker jag att jag ska spruta på tjejen... Är jag konstig, borde inte jag fantisera om killar istället?? Jag är bisexuell och har kysst tjejer haft oralsex med 2 tjejer.. Jag har svårt att tänka mig ha förhållande med en tjej... Jag vill ändå få barn med en kille nångång i framtiden... Är jag bara väldigt attraherad av vissa tjejer? Eller är jag lesbisk innerst inne?! Jag blir inte kåt av att fantisera om en kille..det tänder inte mig... jag vet inte varför :-s Men jag älskar att ha sex me min kille och tänder på det! Men inte när jag onanerar, då tänker jag bara på tjejer.... hmm??
    Tänder du på killar också?
    Själv är jag kille och helt hetro men tänder i bland på att suga kuk.
  • Anonym

man kan lämna någon fast man älskar denne.

Svar på tråden Är min kille bög?