• Anonym (Fasadeller?)

Är min kille bög?

Min kille har inte mycket sexlust alls. Han var mer "på" i början men säger att han inte vill ha för ofta för då blir det tråkigt. Jag har en konstig känsla av att han är homo. Jag har frågat men han säger att det inte är så. Han kommer från mellanöstern där man kanske inte vågar säga som det är. Han är mycket feminin. Han prioriterar också sina vänner före mej. När vi har sex är jag oftast den drivande och han tycker om när jag är både "där bak och där framme". Han tycker heller inte om att jag blir våt (?) Jag vill inte vara ett camoflage. Han vill heller inte att vi ska bo ihop. Har varit ihop i snart två år. Men jag har aldrig komit på honom med något konstigt. Frågar jag igen kommer han att neka så vad ska jag göra? Hur ska jag få reda på om han är bög?

• Svar på tråden Är min kille bög?
  • Anonym

Det låter som att han är bög!
    Min kompis var gift med en man i 2 år och sen fick hon reda på att han var bög efter att hon hade hittat hans lösenord till hotmail i hans plånbok.. Hon gick in och läste och fick reda på allt.. Nu bor han i Sthlm tillsammans med sin pojkvän och hon bor här med sin dotter.. Ja, dom har en gemensam dotter..
    Så, han kan mycket väl vara bög.. Tycker att du ska ta ett snack med han.. Fråga på ett snällt och fint sätt bara.. Och sen förklarar du varför du har undrat..

• Anonym (Fasadeller?)

Jag ska fråga igen, men jag drar mej så för det. Jag älskar ju honom. Jag har svårt att tro att han ska erkänna om det nu är så. Hur har ni andra kommit på att era män varit bögar. Låter som om jag tror att det skulle vara många, men jag antar att någon mer än jag hamnat i detta. När kompisar ser bilderna som jag har på honom så frågar de om han är bög :(

• Gung Ho
    Anonym skrev 2009-09-20 00:12:38 följande:
    Det låter som att han är bög!
    Det var nog den mest långtgående 'analysen' jag någonsin läst med tanke på den ytliga information TS ger...

Vad får folk allt ifrån...
  • Anonym (yak)

kvittar väl om han är bög eller inte?? han verkar inte vara nått att ha

• Lusthan

Han behöver inte alls vara homosexuell, han har nog inte så hög sexualdrift helt enkelt. Att han tycker om när man är där bak beror på att det är en erogen zon. Det har inget med vilken sexuell läggning man har. Killar kan vara lite mer feminina utan att vara homosexuella, det är nog sån han är som person helt enkelt.

När man blir för våt så kan det innebära att man inte känner lika mycket längre och det kan vara därför han inte tycker om att du blir mycket våt.

Att han inte vill flytta ihop med dig behöver inte innebära att han döljer sin sexuella läggning för dig. Kan innebära att han döljer något men behöver inte göra det heller.

Om du ska fråga honom så ha en annan approach och fråga istället ifall han har någon annan eller om det finns någon annan orsak till att han inte vill att ni ska bo i hop. Jag och min nuvarande sambo flyttade inte ihop förrän vi hade varit tillsammans i cirka två år ungefär. Då hade vi känt varandra i ungefär fyra år allt som allt. Sambon min såg helt enkelt ingen orsak till att flytta ihop utan tyckte om att bo ensam så kan det vara för din kille också. Tror att min sambo skulle tycka att det var skönt att bo ensam ibland nuförtiden också. Vissa människor tycker så helt enkelt. Behöver inte innebära att man är homosexuell för det.

Visst skulle han kunna vara det men jag tror att det ligger något annat till grund för de olika punkterna än vilken läggning han har.

• Anonym

Jag tycker att du ska lita på din intuition först och främst. Du kan ju annars köpa en dildo som du ska låtsas leka med dig själv. Vikigt att poängtera, inte en rosa dildo utan en dildo i form av en kopia av en penis, färg och storlek måste vara verklighetstrogna. När ni har sex, börja leka med dig själv men övergå sen till honom, viktigt att du agerar som den dominanta, ta på honom som en tjej och prata "snusk" i form av -har du varit en stygg pojke...jag kanske måste läxa upp dig nu så du blir lydig. Går han igång på snuskpratet kan du spinna vidare...tex min lilla hora, osv. Om du inte vill prata snusk kan du annars börja slicka honom i analen o sen pilla lite med fingrarna försiktigt. Like kinky men absolut inte uppenbart.
    Lycka till!!!

• Gaytjej

Have mercy sådana fördomar och slutsatser som poppar upp *tar sig för pannan*

Om killen inte vill ha lika mkt sex och/eller på samma sätt som du vill + att du tycker det är tråkigt att han vill umgås mer med sina vänner än med dig och att han inte vill bo ihop med dig så är nog inte detta killen för dig, oavsett om han är bög eller ej.

• Anonym (Fasadeller?)

Ja det kanske kan ses som fördomar men det man inte känner till... klart man kanske ställer sej lite konstiga frågor. Men jag vill bara veta, jag vet inte hur jag ska gå till väga eftersom jag inte vill såra någon. Men jag känner mej sårad och jag har en underlig känsla bara. Ja han är kanske inte någon för mej, men då borde han göra om jag är "fel". Men han säger att allt är bra, men han har def inget go i sängen. Annars är han en helt underbar kille.

• Lindis1974

Han behöver ju inte vara bög det låter mer som om att han kanske inte är så intresserad av ert förhållande. Nog dags att prata ut och göra val inför framtiden.

• Anonym (Fasadeller?)

Ja jag får nog göra det. Men jag gav upp allt för att flytta till hans stad så jag mår inget vidare. Känner mej lite lurad liksom.

Svar på tråden Är min kille bög?