• Anonym (Fasadeller?)

Är min kille bög?

Min kille har inte mycket sexlust alls. Han var mer "på" i början men säger att han inte vill ha för ofta för då blir det tråkigt. Jag har en konstig känsla av att han är homo. Jag har frågat men han säger att det inte är så. Han kommer från mellanöstern där man kanske inte vågar säga som det är. Han är mycket feminin. Han prioriterar också sina vänner före mej. När vi har sex är jag oftast den drivande och han tycker om när jag är både "där bak och där framme". Han tycker heller inte om att jag blir våt (?) Jag vill inte vara ett camoflage. Han vill heller inte att vi ska bo ihop. Har varit ihop i snart två år. Men jag har aldrig komit på honom med något konstigt. Frågar jag igen kommer han att neka så vad ska jag göra? Hur ska jag få reda på om han är bög?

• Svar på tråden Är min kille bög?
  • Anonym

Vill inte låta rassistisk men för killar från den delen av världen så kommer alltid kompisarna i första hand, då det är inte alls säkert att han är bög.

• Anonym

Har också haft ett förhållande med en kille som ville att jag inte skulle vara för våt. Funderar också på hans riktiga sexualitet. Jag är den enda tjej han varit med. Han var inte direkt feminin men mycket mån om sitt utseende etc. Kunde stå och titta på en jacka i provrummet i typ en halvtimme för att se om den verkligen satt perfekt överallt.

• Anonym (Fasadeller?)

Jag pratade med honom idag. Inte om an var bög eller så men om vi skulle flytta ihop, men han ville inte och kunde inte se att han skulle med tiden. Han vill ha sin egan plats för att träffa sina kompisar. Det skulle inte funka hemma hos mej sa han eftersom det är min lägenhet. Jag frågade hur han skulle känna om jag inte var kvar hos honom. Då sa han att han inte ville tänka på det, men att han ville jag skulle vara kvar hos honom. Jag vet inte vad jag ska göra eftersom jag älskar honom.

• Kullamannen

Anonym (Fasadeller?) skrev 2009-09-22 12:06:19 följande:

Jag pratade med honom idag. Inte om an var bög eller så men om vi skulle flytta ihop, men han ville inte och kunde inte se att han skulle med tiden. Han vill ha sin egan plats för att träffa sina kompisar. Det skulle inte funka hemma hos mej sa han eftersom det är min lägenhet. Jag frågade hur han skulle känna om jag inte var kvar hos honom. Då sa han att han inte ville tänka på det, men att han ville jag skulle vara kvar hos honom. Jag vet inte vad jag ska göra eftersom jag älskar honom.
    Ibland får man bita i det sura äpplet, ta mod till dej och lämna honom. En sak som du i så fall slipper är den behandling som kvinnor utsätts för i hans kultur...
  • Anonym
    Anonym skrev 2009-09-22 08:02:52 följande:
    Vill inte låta rassistisk men för killar från den delen av världen så kommer alltid kompisarna i första hand, då det är inte alls säkert att han är bög.
    Alltid??? Det var rasitiskt sagt att det allitd är så för jag känner massor med killar från den delen av världen där det inte alls e så.
  • Kullamannen
    Anonym skrev 2009-09-22 15:22:11 följande:
    Alltid??? Det var rasitiskt sagt att det allitd är så för jag känner massor med killar från den delen av världen där det inte alls e så.
    Jag är definitvt ingen rasist! Men det går aldrig att komma i från att folk har en annan kultur och kvinnan har ett annat värde där. Det kan du väl aldrig komma ifrån?
  • Anonym
    Kullamannen skrev 2009-09-22 15:29:40 följande:
    Jag är definitvt ingen rasist! Men det går aldrig att komma i från att folk har en annan kultur och kvinnan har ett annat värde där. Det kan du väl aldrig komma ifrån?
    jag reagerar på att du säger alltid...
    Absolut en del har det men lååååångt i från alla.
  • Anonym (blötis)

Kvinnan för våt??va fan kan man göra åt det??svårt använda hårtork inuti eller??!!blir förbannad.Det är inte bara killen som känner mindre äv kvinnan ju!! taskigt at män uttrycker det så tycker jag.Finns det f.ö torra kvinnor??vad är normalt osv??

Svar på tråden Är min kille bög?