Inlägg från: Friday13e |Visa alla inlägg
  • Friday13e

    Forts på Gravida från IVF i maj/juni

    Hallå tjejer...
    Jag har också hittat hit
    Börjar också fundera på varför jag har så ont i ländryggen, hoppas dt är för att det växer just nu och inte är en smärta som tänker stanna tills det är dags
    Denim:
    Vad härligt det måste vara att få höra hjärtljuden, det fick inte jag trots att min inskrivning också var sent, i v 15.

    Nu går jag bara och väntar på RUL, fick det sent också
    5 oktober är det dags, känner lite oro emellanåt, men det kanske jag inte är ensam om... eller?? Vill ju så gärna känna ngt, men inget har jag kännt än så länge!!
    Min sambo brukar komma hem med en gravidtidning till mig lite nu och då..ler.. Jag tycker det är kul att läsa om andras erfarenheter etc....

  • Friday13e
    Solros72 skrev 2009-09-23 15:39:26 följande:
    Hmm :) provar igen... Någon som vet om magen är större på eftermiddagen eller mot slutet av dagen?
    Min är absolut större på em/kvällen. Sen om det beror på tarmarna eller bebben törs jag inte svara på..ler..
  • Friday13e

    Gaytjej:
    Stort Lycka till imorgon!!!
    Jag får vänta i ytterligare 1 vecka...puh..

  • Friday13e
    ruccolas skrev 2009-09-28 18:13:18 följande:
    Jag får också vänta en vecka till. onsdagen den 7:e är det dax för oss. När skall ni?
    Vi ska dit på måndag den 5/10.... läääängtar
  • Friday13e

    Är i dag i v 19+0 och jag har inte känt bebisen alls ännu
    Kl 14.00 idag är det dags för RUL och måste erkänna att jag är lite nervös. verkar vara så många som känt sin lilla redan....
    Håll en tumme att allt ser bra ut..ler... Kram på er...

  • Friday13e

    Hej tjejer...
    Ultraljudet idag gick jättebra
    Jag blev tillbaka flyttad 5 dagar så beräknad födelse är den 24e ist för den 28e februari Sen kommer ju bebben när den vill, men det kändes bra iaf
    Jag hade ( precis som några av er skrev om ) moderkakan i framvägg vilket gör att det kan ta lite längre tid innan man känner bebisen. Ironiskt nog så tror jag att jag känt honom nu ikväll... ja ni läste rätt..ler.. HAN... för jag har världens finaste lilla kille i magen. Han är 19 cm lång och väger ca 250 gram. Är så obeskrivligt lycklig!!!! Är på jobbet och ska jobba till 07.00 imorgonbitti... blir nog en av de bästa nätter jag har haft
    Kram på er....
    Rucolla: Håller tummen för dig på onsdag... klart att det kommer gå bra !!!!

  • Friday13e
    Gaytjej skrev 2009-10-05 23:11:34 följande:
    En liten kille! Så häftigt :) Grattis grattis, ha en trevlig jobbnatt nu :)
    Tack så jättemycket!!!
  • Friday13e

    Tack för alla gratulationer!!!!

    Myzpyz: Grattis till lillkillen Visst är det en härlig känsla?

    Pshevil: Stort Grattis till en liten tjej, måste kännas kul med en av varje

    Lycka till nu alla ni som har RUL de närmast dagarna!!

    Kram Kram

  • Friday13e

    Stort Grattis rucolla till lyckat RUL

    Denim: Håller tummen för att det gick bra på RUL idag och att ni fick bra bilder på underverket..ler.. och du... trevlig resa och NJUUUT av solen och värmen

  • Friday13e
    Mammiopappi skrev 2009-10-11 14:20:01 följande:
    Hej! Har ni hittat nån vinterjacka än? Jag hoppas på att hitta en när jag ska till ullared i veckan. Annars får det väl bli öppen jacka med tjocktröja under. Fortfarande inga gravkrämpor för min det trots att jag har gått mer än halvvägs 55% fast säkert mer än så eftersom twins ofta kommer tidigare. Ultraljud på tisdag! Då ska vi förhoppningsvis få veta vad det är för bebisar som finns inne i magen. Har lite aningar om en av dem.
    Lycka till på tisdag Spännande och se vad det är som väntar där inne..ler..
Svar på tråden Forts på Gravida från IVF i maj/juni