• lottii

Visst älskar alla Zlatan?

Zlatan, Zlatan
    I love you
    Ich liebe dich
    Zlatan Ibrahimovic

• Svar på tråden Visst älskar alla Zlatan?
  • lottii

Ne Vision400, visst hade man inte tackat nej till en lön på några hundra miljoner - om man dessutom fick göra det man älskar mest av allt.

Det är ju som att tjäna grymma pengar på vilken hobby man än har.

Bara att gratulera

Hade önskat jag kunde...........

• hundpuss
    lottii skrev 2009-09-25 13:52:31 följande:
    Ne Vision400, visst hade man inte tackat nej till en lön på några hundra miljoner - om man dessutom fick göra det man älskar mest av allt.Det är ju som att tjäna grymma pengar på vilken hobby man än har.Bara att gratulera Hade önskat jag kunde...........
    Eller hur?! Men är det inte allmänt svenskt att inte kunna vara glad för andra? Eller är det bara typiskt för FL ?
  • lottii

Vision400, Det är jättetypiskt FL, men det är tyvärr allmänt svenskt också, men det är lättare att "dölja sig bakom en dator" och skriva massa skit.... Så därför drabbas det bla på FL

Det är ju bara att kolla runt i trådarna - avundsjukan lyser ju igenom i var och varannan..

• Pallas
    Vision400 skrev 2009-09-25 13:53:47 följande:
    Eller hur?! Men är det inte allmänt svenskt att inte kunna vara glad för andra? Eller är det bara typiskt för FL ?
    Det där är ju bara löjligt. För mig får han gärna tjäna hur mcket som helst på sin hobby, men jag ogillar att bli kallad ogin bara för att jag inte instämmer i haleluja-kören.
  • LoveLucy

Nope, vet inte ens vem han är.

• lottii
    LoveLucy skrev 2009-09-25 23:42:15 följande:
    Nope, vet inte ens vem han är.
    Det hör till allmänbildningen i Sverige idag
  • Peppa
    lottii skrev 2009-09-24 15:10:09 följande:
    Zlatan, ZlatanI love youIch liebe dichZlatan Ibrahimovic
    hehehe...ehh..nej
  • lottii

Zlatan är klar för spel i nästa landslagsmatch

Svar på tråden Visst älskar alla Zlatan?