• lottii

Visst älskar alla Zlatan?

Zlatan, Zlatan
    I love you
    Ich liebe dich
    Zlatan Ibrahimovic

• Svar på tråden Visst älskar alla Zlatan?
  • llinaa

nä varför skulle man göra de

• FamiLee

Vilken rolig tråd. Vi brukar ha vilda diskussioner just ang Zlatan hemma. Jag gillar inte hur han framställs i media, för det är dem man ska ogilla inte stackars Zlatan. Som om Sveriges landslag skulle vinna om de bara hade Zlatan,tänk på att det krävs ett LAG för att det ska funka i fotboll! Om Zlatan sen är en diva så som han framställs så tycker jag bara synd om honom,för då är han nog ganska ensam i världen och vad är då alla hans pengar värda? Sen att han är en bra fotbollsspelare det måste han ju vara,varför skulle han annars spela för de stora klubbarna? De som tränar dem där vet nog vad dem sysslar med, men som sagt det krävs ett starkt LAG för att man ska vinna en match, och att alla är på topp samtidigt. Det är i alla fall min åsikt, ni måste inte hålla med mig. :)

• Milkina cerka
    lottii skrev 2009-09-24 15:10:09 följande:
    Zlatan, ZlatanI love youIch liebe dichZlatan Ibrahimovic
    Har inga som helst problem med att älska Zlatan, g ö r ju inget direkt att han har samma ursprung som jag heller ...
  • mrs Elliott

nej verkligen inte ,jag tycker han är en överskattad kuk .

• TheCoopers
    Phlippan87 skrev 2009-09-25 08:59:49 följande:
    som sagt, han är inte så pass mycket bättre än de andra att han är förtjänt av de pengar han får heller... han är en diva, han gock från att vara en bråkstake till att bli en diva och jag tål inte att se människan i startuppställningne i landslaget, finns spelare som spelar bättre som LAG än han gör, zlatan är ingen team-player i mina ögon och jag ahr full rätt att tycka hur illa om honom som spelare som helst
    Klart du får tycka illa om honom .
    Jag tycker han är NADA divig och väldigt trevlig de gångerna jag träffat honom faktiskt . Däremot är Henke en riktigt dryg gubbe
    Men han är bättre .. det är därför han kommit så långt som han har .
    Det är den enda orsaken ...

Man måste leverera
    I'm the me I choose to be ...
  • TheCoopers
    mrs Elliott skrev 2009-09-25 09:06:33 följande:
    nej verkligen inte ,jag tycker han är en överskattad kuk .
    Kukar är också härliga

• Phlippan87
    TheCoopers skrev 2009-09-25 09:06:37 följande:
    Klart du får tycka illa om honom . Jag tycker han är NADA divig och väldigt trevlig de gångerna jag träffat honom faktiskt . Däremot är Henke en riktigt dryg gubbe Men han är bättre .. det är därför han kommit så långt som han har . Det är den enda orsaken ... Man måste leverera
    det är SPELAREN Zlatan, inte personen som är en diva... jag ahr då inte sett honom springa några extra meter för att försöka komma åt en lite för lång passning de senaste åren (landslaget), däremot har jag flertalet gånger sett honom titta efter bollen som blev lite för lång, vända sig mot den som passade och skrika någonting... det är inte en bra lagspelare...
    Vår lill* älskling, BF 22/12 2009 | phlippans.blogg.se
  • TheCoopers
    Phlippan87 skrev 2009-09-25 09:10:12 följande:
    det är SPELAREN Zlatan, inte personen som är en diva... jag ahr då inte sett honom springa några extra meter för att försöka komma åt en lite för lång passning de senaste åren (landslaget), däremot har jag flertalet gånger sett honom titta efter bollen som blev lite för lång, vända sig mot den som passade och skrika någonting... det är inte en bra lagspelare...
    och det är han knappast ensam om ...

Jag tycker Zlatan och Anna Anka skulle få ett program ihop ..HERREGUD vilket liv det skulle bli

Jesus Maria !
  • Phlippan87
    TheCoopers skrev 2009-09-25 09:13:33 följande:
    och det är han knappast ensam om ... Jag tycker Zlatan och Anna Anka skulle få ett program ihop ..HERREGUD vilket liv det skulle bli Jesus Maria !
    i svenska landslaget är han väldigt ensam om det beteendet ja.. ska någon spelare hyllas ska det väl vara en som faktiskt ser till att skapa chanserna själv, driva spelet framåt och kämpa på för lagets skull, det anser jag inte att zlatan gör nej
    Vår lill* älskling, BF 22/12 2009 | phlippans.blogg.se
  • Marma

nä, tycker han verkar divig o det har blivit värre o värre ju mer pengar han tjänar

Svar på tråden Visst älskar alla Zlatan?