• lottii

Visst älskar alla Zlatan?

Zlatan, Zlatan
    I love you
    Ich liebe dich
    Zlatan Ibrahimovic

• Svar på tråden Visst älskar alla Zlatan?
  • clembke

Fy för Zlatan. Divig o tror att det inte finns ¨nån annan som klarar det han klarar. Visst han gör mål, men dom passar fram till honom får INGEN uppmärksamhet. Han liksom spelar ju inte matchen själv. Nä, mindre Zlatan o mer av dom andra så kommer dom snart jämsides i median.
    Har rätt att vara divig? njä, det tycker jag ingen ha rätt till att vara. Nä, mindre Zlatan!!!!

• lottii

Finns ingen som gör det han kan... Möjligen när Maradona var aktiv.....
    Zlatan klarar det ingen annan kan
    Det någon annan gör med en fotboll gör Zlatan med en apelsin

• Tessa

Avundsjuk?
    På en kille som trots han är född i sverige inte kan tala ren svenska?
    Nä du.
    Ingen avundsjuka här inte.
    Gillar inte han överhuvudtaget oavsett om han spelar fotboll eller ej.
    Han må vara duktig, men Beckham är överlägsen allt.
    Och dessutom är han sjukt snygg!!
    Att sätta Zlatan och snygg i samma mening är direkt förolämpande...

• Tessa

Slänger gärna honom i min vägg.. I sovrummet..
    :) :)

• MassiiMotoo
    Tessa skrev 2009-09-24 15:26:54 följande:
    Avundsjuk?På en kille som trots han är född i sverige inte kan tala ren svenska?Nä du.Ingen avundsjuka här inte.Gillar inte han överhuvudtaget oavsett om han spelar fotboll eller ej.Han må vara duktig, men Beckham är överlägsen allt.Och dessutom är han sjukt snygg!!Att sätta Zlatan och snygg i samma mening är direkt förolämpande...
    Nu pratr vi inte om hans ursprung utan om vad han gör. Han är välrdens mest eftertrakatade fotbollspelare, har bra med pengar, fina bilar, en familj och barn. Han gör de han älskar.

Jag kan lätt säga att jag är avunsjuk ja.

Hahahahaha Beckham är en yesterday, eller är på väg . Han är ingen färsk vara idag, han är inte lika bra osm zlatan.

Vadå? Han ser helt ok ut, älskar hans leende, han ler verkligen med hela ansiktet.
    clembke skrev 2009-09-24 15:25:10 följande:
    Fy för Zlatan. Divig o tror att det inte finns ¨nån annan som klarar det han klarar. Visst han gör mål, men dom passar fram till honom får INGEN uppmärksamhet. Han liksom spelar ju inte matchen själv. Nä, mindre Zlatan o mer av dom andra så kommer dom snart jämsides i median. Har rätt att vara divig? njä, det tycker jag ingen ha rätt till att vara. Nä, mindre Zlatan!!!!
    Hahahan ok. Känner du verkligen till fotboll?

De finns MÅNGA stora namn som är mittfältare idag och även backar som syns väldigt mkt i media. I ett lag är man 11 spelare. Allt ska klaffa för att man ska vinna,
    Men en spelare utan zlatans egenskaper blir de inte många mål utan bara passningar om du förstår. de måste finnas anfallare som honom för att de ska bli mål.
  • lottii

För att det ska bli mål överhuvudtaget
    Bra MassiiMotoo

• Tessa
    MassiiMotoo skrev 2009-09-24 15:34:09 följande:
    [citat]
    Nu pratr vi inte om hans ursprung utan om vad han gör. Han är välrdens mest eftertrakatade fotbollspelare, har bra med pengar, fina bilar, en familj och barn. Han gör de han älskar.Jag kan lätt säga att jag är avunsjuk ja.Hahahahaha Beckham är en yesterday, eller är på väg . Han är ingen färsk vara idag, han är inte lika bra osm zlatan.Vadå? Han ser helt ok ut, älskar hans leende, han ler verkligen med hela ansiktet.

Jag förklarade bara varför jag inte älskar Zlatan.
    Sen att det råkade innefatta hans ursprung kvittar.
    Jag är fortfarande inte avundsjuk på honom.
    Tycker snarare han verkar en tragisk person som råkar vara bra på att sparka en liten boll.
    Det är min åsikt.

Att Beckham är en hasbeen ja, det är han säkert, men snygg är han fortfarande i mina ögon.
    Han åldras med stil.
    Tycker inte han är ball för han med kan sparka en liten boll.
    Är bara löjligt i min värld.
    Har ingen förståelse för fotboll alls.
    Är ingen sportnörd what so ever.

Alla tycker vi olika
  • MassiiMotoo
    Tessa skrev 2009-09-24 15:43:46 följande:
    [citat]Nu pratr vi inte om hans ursprung utan om vad han gör. Han är välrdens mest eftertrakatade fotbollspelare, har bra med pengar, fina bilar, en familj och barn. Han gör de han älskar.Jag kan lätt säga att jag är avunsjuk ja.Hahahahaha Beckham är en yesterday, eller är på väg . Han är ingen färsk vara idag, han är inte lika bra osm zlatan.Vadå? Han ser helt ok ut, älskar hans leende, han ler verkligen med hela ansiktet.Jag förklarade bara varför jag inte älskar Zlatan.Sen att det råkade innefatta hans ursprung kvittar.Jag är fortfarande inte avundsjuk på honom.Tycker snarare han verkar en tragisk person som råkar vara bra på att sparka en liten boll.Det är min åsikt.Att Beckham är en hasbeen ja, det är han säkert, men snygg är han fortfarande i mina ögon.Han åldras med stil.Tycker inte han är ball för han med kan sparka en liten boll.Är bara löjligt i min värld.Har ingen förståelse för fotboll alls.Är ingen sportnörd what so ever.Alla tycker vi olika
    Men han spelar ju fotboll, men fine att man kan tycka han är snygg, inget fle på han absolut.
    Fotbollsmässigt är han en yesterday

Varför är han tragisk? sparka en liten boll? Varför så nedlåtande ?

Han är inte dåligt på fotboll, kan inte tycka han är tragisk.... varför skulle han vara de?

Om någon är ju Beckham lite tragisk som har ett sådant förhållande med otroghet och skandaler ;)

Men men..:)
Svar på tråden Visst älskar alla Zlatan?