Inlägg från: Scratchy |Visa alla inlägg
  • Scratchy

Tråddödare igen....

Isnogood skrev 2009-10-31 20:01:28 följande:
    JÖSSES vad smågrabbar kan låta...o springa omkring... Efter några timmar med syrrans o hennes lilla grabbarme´ på besök så är man ju helt slut i öronen...o psyket...4 st grabbar i åldrarna 8,7,5 o 3 har sprungit omkring här i flera timmar o varit alla slags monster o spöken o allt annat man kan komma på..."slutkörd"Var riktigt skönt när klockan gjorde sig påmind om att djuren ville ha kvällsmat. O jag som tycker det kan vara påfrestande att ha EN grabb här hemma...-Syrran hon har 3...med en till liten grabb på jäsning....Här hemma väntas det nu bara häst och om ett par månader även kattungar
    Jag skulle personligen bli lite trött av att ha tre hästar runtspringande i vardagsrummet, men det beror väl på hur man jämför...
  • Scratchy

Oj, tur att den inte kommit så långt. Hade den förväntat sig att följa med upp i dotterns rum och leka lite?

Ah, jag är uppväxt i ett villaområde precis i kanten där Jönköping slutar och de djupa småländska skogarna tar vid. När jag var liten hade bonden i skogskanten inte så bra stängsel till sina hästar, men efter att några fullblod skenat i vild panik mellan huslängorna och genom lekparkerna för tredje gången så krävde vi skärpning. Hästar är sjuuuuukt stora när de är på fel ställen.

• Scratchy
    Isnogood skrev 2009-10-31 21:08:59 följande:
    Ha, jaa, DET kan jag hålla med om, även denna lilla häst blev ofantligt stor när den stod där i trappan...inte det lättaste o vända 150 kg avlång massa i en något smal trappa...Men..vad gör du här föresten..?Trodde alla var på spökpartaj förutom jag...
    Jag är i Jönköping... jag har inget liv här... känner mig sååå ensam i den här stan... det suger...

Och så har jag ju dejtat en tjej lite granna här, men hon är alltid upptagen med sina kompisar som jag inte går ihop med. Men på något sätt känner man sig mer ensam när det finns någon som man är intresserad av att hänga med. Inte så konstigt kanske, men ändå.
  • Scratchy
    Sedek skrev 2009-10-31 21:18:32 följande:
    Godafton Stjärnljus Jönköping minsann, gissar Bankeryd. Kan gärna fotsätta för jag är otäckt bra på att gissa mig fram, fråga andra här i tråden bara... Kul att se dig alive i tråden Scratchy, ett litet steg för dig men ett stort steg för tråden.
    Bankeryd? "No joda" som vi säger på spanska. Nej, helt fel håll, men det hade kunnat vara. Du visar god kunskap om stan genom din kvalificerade gissning, även om det var helt fel.

Det kan på namnet låta som om jag bor i en stuga gjord av naturmaterial. Sug på den du!
  • Scratchy

Och vad i all sina dar menade du med "Stjärnljus"?

• Scratchy
    Isnogood skrev 2009-10-31 22:28:13 följande:
    1234?
    Men det var då faaaan!!!
  • Scratchy
    Sedek skrev 2009-10-31 22:02:19 följande:
    Undrar om han fått sig nått nummer överhuvudtaget jag?!!!
    Men hallå! Jag hörde en rolig historia där själva punch-linen handlade om nåt himla "nummer". Uppenbarligen är det dialektalt i och med att alla smålänningar och skåningar bland oss inte fattade ett skit medan de andra skrattade arslet av sig. Kan någon snääälla förklara vad som menas?
  • Scratchy
    Isnogood skrev 2009-10-31 22:41:26 följande:
    S E X ....
    Är det så enkelt? Ingen speciell form eller så? Bara sex i allmänhet?
  • Scratchy
    Isnogood skrev 2009-11-01 11:42:32 följande:
    Jaa..med tanke på vad som skedde igår så kan man väl bara konstantera att det är pga att Scratchy inte är här så ofta som tråden ligger o pyr på sparlåga....Kul att få se dig igen Scratchy Du ÄR saknad här
    Jag tycker om dig också!
Svar på tråden Tråddödare igen....