Inlägg från: Sedek |Visa alla inlägg
  • Sedek

Tråddödare igen....

Isnogood skrev 2009-10-05 17:30:47 följande:
    Vaknade med en outhärdlig smärta i nacke o rygg... Som tur e så är chefen snäll ibland..så han fixade en akuttid hos massören åt mig.. -Tyvär så blev det knappt någon bättring...så i morgon har jag fått tid hos kotknackare då dom misstänker att en kota ligger fel i nacken... Dumma djävla kropp...(!) Jag har inte TID med det här..!
    Stackare..., jag är extremt bra på att massera Bara så du vet.
  • Sedek
    Isnogood skrev 2009-10-05 19:41:41 följande:
    Åh, då kan du ju komma hit NUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUU o få bort smärtan...o trycka kotan till rätta... "jätteont"
    Kommer strax, ska bara äta upp maten...

Tycker synd om dig, hoppas det fixar sig. Ska äta så återkommer jag till verkligheten strax.
  • Sedek
    Isnogood skrev 2009-10-05 20:51:06 följande:
    Säger god natt...orkar inte med smärtan längre...
    Usch att ha så ont, tycker verkligen synd om dig. Har ätit och läst en dryg timme och så när jag kommer tillbaka har du lagt dig, det var synd men har man ont så har man.

Tänker INTE visa vilka andra trådar jag håller på att stänga...!
  • Sedek

Här pratar ni Skåne ser jag

Ska till Malmö nästa vecka, då finns jag att beskåda på ett av stadens centrala Scandichotell. Bara så ni vet.

En skånsk fras som fastnat hos mig är det man säger innan man ska äta; Smaklig spis

• Sedek
    Grizelda skrev 2009-10-08 23:53:10 följande:
    Oj, är det skånska? Det visste jag inte. Go mad o möen mad o mad i rättan tid o madaro . Jag får väl cykla förbi och se om jag ser dig. Lova att stå i fönstret med bar överkropp så jag känner igen dig .
    Hahaha Lovar! St. Jörgen tror jag det heter, tisd-onsd nästa vecka. Ta med kikare.

Ja.., är inte det skånska..? Det säger ett gäng som jag brukar bjuda på lunch ibland, skåningar allihop. Kanske något lokalt på just det företaget..?
  • Sedek
    Jagbyttenick skrev 2009-10-09 18:07:33 följande:
    Hehe, ja jag ska också titta efter, jobbar i Västra hamnen
    Välkommen

Västra hamnen? Är det nära hotellet?
  • Sedek
    Isnogood skrev 2009-10-09 19:32:06 följande:
    ....vart var du i typ 10 sidor av gamla tråden... Det babblades färger på färger där då... Hej på er föresten..!
    Hehe, det måste varit innan jag fanns till här
  • Sedek
    Isnogood skrev 2009-10-09 19:58:56 följande:
    Mm...det är UNDERBART med helg..! Förutom att jag ska åka hemifrån kl 05:30 i morgon... Ska möta upp en lastbil o hämta mina höbalar, så det är i alla fall värt det (!) men för det inte särskilt kul...."snark"
    Lycka till Du la dig tidigt du!
  • Sedek
    Isnogood skrev 2009-10-09 20:49:12 följande:
    Har jag gått o lagt mig..?!? Attans...det visste jag inte...
    Attans! Jag sitter i fel träd utanför fel hus...
Svar på tråden Tråddödare igen....