Inlägg från: Sedek |Visa alla inlägg
  • Sedek

Tråddödare igen....

En tråd kan vara död utan att vara stängd, 1-2 veckor utan svar = död

Men det är ju mer status att "stänga" en tråd, vara den med det sista inlägget

Det högsta vi kan uppnå, det överultimata..., det är att starta en tråd där det inte görs några inlägg som sedan stängs

Jag var på god väg med det sistnämnda men fröken Isnogood var ju bara tvungen att paja den - bara för att!!!

www.familjeliv.se/Forum-5-95/m47176343.html

• Sedek
    qwerty66 skrev 2009-09-27 21:10:54 följande:
    hahhaahha slutar säkert med att sedek hoppar in i den tråden (mer aktivt) så har vi ungeför samma folk som snackar där som här.. du är inte hopplös om du fått gå lös på hotellet :) det är varje människas rättighet till en hotellfrukost lite då och då :)
    På väg...
  • Sedek
    qwerty66 skrev 2009-09-27 21:28:21 följande:
    cheers
    Folköl ikväll igen... ?

Skålar tillbaka med vatten oavsett.
  • Sedek
    Polly S skrev 2009-09-27 21:33:40 följande:
    det tycker jag alla är värda faktiskt!
    Jag måste du vara ovärderlig med andra ord eftersom jag upplever det ca 1-2 gånger i veckan...
    Har aldrig tänkt på det på det sättet tidigare, nu känns det genast mycket bättre att bo på hotell, tack!
  • Sedek

Fast jag måste ju erkänna att jag har svårt att få tjejerna att betala för rummet... Kan även bero på att det inte är så många där tillsammans med mig...

• Sedek
    qwerty66 skrev 2009-09-27 21:42:00 följande:
    du får jobba på det... men iofs... 1-2 nätter i vecka på hotellrum säger mig att du inte betalar för det ur egen fick heller? var en gentleman och bjud på andra sänghalvan som din AG betalar för :)
    Nope, jobbnätter såklart.

Så visst, man kan ju se det som att jag har chansen rätt ofta att dra hem en brud till hotellet.

Men av 1000 olika anledningar så är det inte det jag håller på med på kvällarna.

*Låtsas att ingen läser mellan raderna att jag sitter på hotellrummet och dricker folköl med Idol och Simpsons på TVn i bakgrunden*
  • Sedek
    Isnogood skrev 2009-09-27 21:54:28 följande:
    Näråh..."loooooooooovar" att ingen gör det... Visst mååååååste bara jag vara en av dem..? "vill vara en av tusen, får aldrig vara en av tusen" Du kan väl låtsas att d e så i alla fall...?
    Du är inte EN av 1000, du är 999 orsaker av 1000...

Den sista är förstrött FL surfande och en folköl
  • Sedek
    Isnogood skrev 2009-09-27 23:24:47 följande:
    Hångla lugnt O gör nu ingenting som jag inte skulle ha gjort...
    Men ärligt, det säger väl inte så mycket...
  • Sedek
    Isnogood skrev 2009-09-28 21:28:12 följande:
    .... snacka om skänk från ovan....typ... Ibland så har man flyt...
    Var det inte du som var ateist

Som jag trodde, det finns inga riktiga ateister när det väl kommer till kritan.

*håller mig för smalbenen igen*
Svar på tråden Tråddödare igen....