Inlägg från: Sedek |Visa alla inlägg
  • Sedek

Tråddödare igen....

Isnogood skrev 2009-09-28 23:08:51 följande:
    Serverar dom HOTELL där du är... "funderar på hur man äter hotell...o hur man orkar" Hm...jaa du...det andra..det är ju qwerty som är kryptisk med sina prickar juh... Jag försöker bara luska ut vad dom betyder...ger mig faan på att det faktiskt är någe kryptiskt....
    Ha ha ha - ler inombords.

Jag ska bo på hotell i morgon, och äta frukost där... Ska tänka på dig då

Men inte göra som du.., ska nog bo helt själv, om inte qwerty bestämmer sig för att dyka upp med ett 6pack folköl
  • Sedek
    Isnogood skrev 2009-09-28 23:12:16 följande:
    Olalla....
    Ja vad gör man inte för lite sällskap...
  • Sedek
    Isnogood skrev 2009-09-28 23:17:30 följande:
    Aha... ok, geografi har aldrig varit min starka sida.... "funderar på om jag har någon alls"
    I know the answer

Japp, Västra Götaland. Inte så specifikt men jag vill ju inte outa mig för hela FL heller

Godnatt på er!
  • Sedek
    Isnogood skrev 2009-09-28 23:16:41 följande:
    Hoppas du får det bra i alla fall
    Tack

Ha en bra vecka
  • Sedek

Jaha, så nu är man installerad på hotellrummet med datorn i högsta hugg

Annars då?

• Sedek
    Polly S skrev 2009-09-29 21:20:50 följande:
    varför bor du på hotell så ofta?
    Det är ju inte semester direkt, fråga arbetsgivaren. Eller det kanske jag ska göra själv...
  • Sedek
    Isnogood skrev 2009-09-29 21:52:53 följande:
    "vinkar"
    "vinkar tillbaka"
  • Sedek
    Isnogood skrev 2009-09-29 22:00:29 följande:
    Nu så har jag 45 rundbalar hö som ligger o bara väntar på att jag ska komma o hämta dem..(!) "jätteglad" Problemet är väl bara vart jag gör av dem... men men, första 20 ska hem först...sedan får resten ligga kvar hos säljaren tills vidare... I morgon så får jag veta om lastbil m släp går att låna ( INTE jag som ska köra... chafför ingår) vilket vore hur bra som helst..för då får jag hem 20 eller ännu flera på en gång... (HURRA )
    Det låter ju bra, är det hästmat? Eller vad har du allt hö till?

Ska du göra stråhattar och sälja på Tradera kanske
  • Sedek
    Isnogood skrev 2009-09-29 22:01:58 följande:
    Har du det bra..? Vad för hotell bor du på..? Skulle du bli borta hela veckan..? Mumsa lite hotellfrukost åt mig med... Har qwerty varit där med ölen ännu..?
  • Sedek
    Isnogood skrev 2009-09-29 22:08:11 följande:
    Jag äter det själv.. Eller inte... Jo, det är hästarnas grundföda...o på vintern så går det åt ca..20-30 kg/ dag... Så inga stråhattar blir det tyvär...men om du vill så kan jag kanske rädda några strån o limma ihop till en...hm...kan nog kanske göra något som ser ut som ... ah (!) et fågelbo..?
    Bastkjol vill jag ha.
Svar på tråden Tråddödare igen....