Inlägg från: Velour |Visa alla inlägg
  • Velour

Tråddödare igen....

Eller om det är det inlägget du hade i åtanke när du nyss frågade vem jag menar.

• Velour
    Scratchy skrev 2009-11-27 16:37:54 följande:
    Nej, jag menade att det verkade som att du höll med Sedek, men med tanke på vad jag skrev innan tänkte jag att det var överflödigt att påpeka att han hade lite rätt, eftersom jag också skrev det. Därför blev jag förvirrad.
    Jaså, jag tyckte att du försökte hitta fel i hans påstående eller sätta dit honom, som du skrev.
  • Velour

Hursom, nu ska jag gå och göra lite hushållssysslor.

Bye for now!

• Velour
    Polly S skrev 2009-11-27 18:29:22 följande:
    hej tråden!sjuuuukt trött, how about you guys?
    Hej!

Nej, jag är rätt pigg faktiskt. När huset är rent mår jag hur bra som helst!
  • Velour
    Polly S skrev 2009-11-27 18:29:22 följande:
    hej tråden!sjuuuukt trött, how about you guys?
    Har du haft en lång och ansträngande dag? Vad ska du hitta på ikväll?
  • Velour
    Polly S skrev 2009-11-27 18:34:56 följande:
    mmm.ikväll softar vi i soffan, imorrn blir dt pub med vänner! du då? vad ska du hitta på?
    Vad mysigt att bara softa i soffan

Jag ska också ta det lugnt. Så, puben imorgon va? Vad roligt! Själv har jag inte varit ute på evigheter, så jag har väl glömt hur det är.
  • Velour
    Polly S skrev 2009-11-27 18:44:22 följande:
    njae, ut och ut, vi ska träffas och käka några stycken (9) och sen droppar det väl in mer folk för att ta en öl eller 3 efteråt. ännu en grej som kommer med åldern tror jag, tycker det är skönt att klämma in att träffa många vänner smtidigt, sparar tid. (nej, det är egentligen mest i veckorna det gäller, när man är jobbtrött)var i Lkpg var du ute senast då? (får se hur dålig koll jag har!)
    Hahah, bra idé

Vet du, jag har ingen aning om var jag var ute sist
  • Velour
    Sedek skrev 2009-11-27 18:45:38 följande:
    Hej Velour Har du en bra fredag?
    Ja då! Jag har en bra fredag. Det är en sådan tillfredsställelse att se resultatet av städningen.

Själv då? Har du haft det bra? Vad ska du se på för film?
  • Velour
    Sedek skrev 2009-11-27 18:46:59 följande:
    Det går att lösa
    Mmmm.....
Svar på tråden Tråddödare igen....