Inlägg från: Velour |Visa alla inlägg
  • Velour

Tråddödare igen....

Menar inte minst, utan TIDIGAST naturligtvis!

• Velour
    Sedek skrev 2009-11-27 22:56:42 följande:
    Mm, fast bara om jag får ett nummer av dig sen
    Fast bara om du är riktigt, riktigt snäll och underkastar dig helt och hållet.
  • Velour
    Sedek skrev 2009-11-27 22:57:43 följande:
    Attans, är det så uppenbart?Nej men ärligt, inte så mycket. Min lever (ett av alla organ som hos mig får tillräckligt med vila) är vältrimmad så jag tål en del
    Så din lever har blivit härdad av allt hårt festande?
  • Velour
    Sedek skrev 2009-11-27 23:00:07 följande:
    Hoppsan! Det där kan tolkas på några olika sätt. Tur inte Fiona är vaken. Antingen menar du att du är extremt dominant, och vill dominera när man "tar ett nummer"Eller så menar du tvärt om, att man inte ska lägga sig flat som en underkastad hund.*funderar på vilket*
    Man måste ju förtjäna det man vill ha
  • Velour
    Sedek skrev 2009-11-27 23:01:15 följande:
    haha vet inte vad jag ska svara riktigt. Vill inte framstå i dålig dager Nej men du vet, alla dessa tanter och fester och att klara av miljön
    Bara dina två första meningen sa ALLT!
  • Velour

Jag blev lite småhungrig för 10 min sen och åt en morot. Ingen fara va?

• Velour
    Sedek skrev 2009-11-27 23:06:41 följande:
    Hm, morot... Kolhydrater, snabba sådana. kl 23... njae. Du har ingen apelsin kvar eller?
    Ah, så det är inte lika nyttigt med en morot?

Nä, inga apelsiner kvar. Köpte ett kilo och åt upp alltihopa själv
    Har äpplen också, men var inte sugen på det. Men hade det varit bättre med ett äpple istället för morot?
  • Velour
    Sedek skrev 2009-11-27 23:05:44 följande:
    Hoppsan...Nej men ärligt, jag dricker inte så mycket. Ingen vältrimmad alkolever egentligen. Men ja, det finns ju... äh..., vi tar det en annan gång Orkar inte börja prata om receptorer, energiförbrukning och enzymer mitt i natten
    Du tar det så seriöst. Vad gulligt! Jag skämtade ju mest. Kanske var liiiiiiiiite seriös bara.
  • Velour
    Sedek skrev 2009-11-27 23:07:52 följande:
    Men det är ok om du planerar att gå ut på en liten nattlig romantisk promenad som jag vet att du gillar och läste om några sidor bak
    Jag vet inte om jag gillar en nattlig romantisk promenad eftersom jag aldrig har haft det. Men gillar tanken på det
  • Velour
    Velour skrev 2009-11-27 23:11:50 följande:
    Jag vet inte om jag gillar en nattlig romantisk promenad eftersom jag aldrig har haft det. Men gillar tanken på det
    Men smickrande att du noterade det
Svar på tråden Tråddödare igen....