Inlägg från: Velour |Visa alla inlägg
  • Velour

Tråddödare igen....

Sedek skrev 2009-11-27 11:00:50 följande:
    Fin, gullig eller så. Skulle kunna blivit en kortfilm på TV. Får se om jag hinner beskriva lite senare, nu håller jag på med mat i köket samtidigt. Återkommer...
    Nice, min berättelse - en kortfilm

Så du är också ledig idag?
  • Velour
    Sedek skrev 2009-11-27 11:45:11 följande:
    Jag är ledig ja! Grymt skönt. Nu har vi just ätit lunch och snart är det sovdags för minstingen.Vad har du för planer en ledig dag? Vad händer hos dig?
    Vad härligt

Tja, idag ska jag gå och lämna ansökan för min son som ska börja förskoleklass nästa höst..sedan har jag tänkt städa och sen bara slappa så mycket det bara går.

Ni då?
  • Velour

Ord blind skrev 2009-11-27 11:49:55 följande:

Synd att min dator dog.... Inge batteri... Blä. Jobbar som servitris på annan ort än hemorten. Långt borta från familjen, min lilla bebis och min älskade man. :(Jag ska hålla mig borta från scorpioner, jämt.
    Jaha, så det var därför du försvann. Ajdå, jobba borta från familjen. Hur länge ska du vara borta?
  • Velour

Men du, jag går ifrån en stund och ordnar ett par ärenden. Kommer tillbaks snart. Kram!

• Velour

Då ska jag försöka sammanfatta lite. Blir absolut inte lika bra som J hjärtar As, men kör på ändå:

*J hjärtar A: Tack för att du är så positiv!

*Sedek: Vilken tur att jag aldrig klickade på länkarna...så illa har jag inte tänkt må mentalt idag Men jag tar till mig av dina kunskaper. Ha en riktigt trevlig dag!

Så, det var ju hur lätt som helst. Men det är för att jag bara har två personer att sammanfatta

• Velour
    Tack tack
    Är du redan tillbaka? Så vad har hänt?
  • Velour
    Scratchy skrev 2009-11-27 16:05:10 följande:
    Men när man sover så aktiveras ju det parasympatiska nervsystemet, vilket leder till att många organ är mer aktiva än de är när det sympatiska nervsystemet är igång. Hur förklarar du det smart guy? (Jag vet i och för sig förklaringen, men jag försöker mest sätta dit dig... av parasympatiska skäl...)
    Han har ju lite rätt, trots allt.

sv.wikipedia.org/wiki/Parasympatiska_nervsystemet
  • Velour

För inte är det så att organen vilar fullständigt, utan tar det väl bara litet lugnare.

• Velour
    Scratchy skrev 2009-11-27 16:21:26 följande:
    Vem är han? Sedek eller jag?
    Sedek.
  • Velour
    Scratchy skrev 2009-11-27 16:21:26 följande:
    Vem är han? Sedek eller jag?
    Jag formulerade mig fel den gången jag svarade dig att "då är det inte du som ska svara" (eller vad var jag skrev).

Om det är till det inlägget du syftade din fråga på.
Svar på tråden Tråddödare igen....