Inlägg från: Sedek |Visa alla inlägg
  • Sedek

Tråddödare igen....

Polly S skrev 2009-12-11 23:59:51 följande:
    haha, det lyssnar jag på i bilen!
    Jag med!
  • Sedek
    Sedek skrev 2009-12-11 23:59:02 följande:
    Nej nu måste jag lägga mig. Ha en bra fredagskväll alla vakna Kraaaaaaaaam!
    Återupprepar detta, natti natti tjejer
  • Sedek

Hej trådvänner

FilmfestFiona: lägger du upp nån bild på hur du ser ut ikväll?

Vad ska Velour och syster göra då?

Själv är jag förkyld och håller mig inne..

• Sedek
    Velour skrev 2009-12-12 12:32:23 följande:
    Idag ska vi klä julgranen Men har du blivit så sjuk? Krya på dig!
    Redan? Det ska vi när det är en vecka kvar tror jag, men det är det ju snart... Shit vad tiden går fort.

Jo lite förkyld är jag allt, har nästan tappat rösten. Barnen tar efter så vi går runt och viskar här hemma Brukar dock hämta mig fort och räknar med full fart från måndag igen.
  • Sedek
    Velour skrev 2009-12-12 12:57:47 följande:
    Redan? Jag känner att vi är rätt sena. Men nu känns det bättre att veta att det du ska sätta upp granen ännu senare än oss Oj, tappa rösten är inget kul. Jag fick alltid sån panik när jag vaknade på morgonen och inte kunde prata hur mycket jag än ansträngde mig Stressa inte sönder dig i tillfriskningsprocessen. Den tar sig den tid som krävs. Det blir väl inte struligt för dig angående jobbet om du måste sjukanmäla dig?
    Nä det går bra, blir mer att göra när jag kommer tillbaka bara. Men jag kommer att jobba på måndag med 99% säkerhet

Ska åka till Falun ToR på måndag, viktigt möte som inte går att flytta. Det är bara att snyta sig och få det gjort.
  • Sedek
    Polly S skrev 2009-12-12 13:03:07 följande:
    haha, jag brukar ta bilder, inte hamna med på dom själv! förkyld låter inget bra! är du försvagad av att organen inte fått vila tillräckligt?
    Haha Jag skulle tro det, så där ser ni vad som händer när ni inte sover!
  • Sedek
    Isnogood skrev 2009-12-13 17:38:49 följande:
    O inte svarade du på frågan om du tyckte så.....vilket då antagligen måste betyda att du tycker just det.... "tystnad säger mer än ord"
    Vad var frågan?

Är så trött, har varit lite småsjuk i helgen och borta hela söndagen. Minns inte allt innan helgen och jag är för slö för att kolla bakåt

Trevlig julfest ser jag
  • Sedek
    Polly S skrev 2009-12-13 19:37:37 följande:
    hej tråden! idag är jag trött -men det var riktigt roligt igår! kul att folk gått in för kostymerna (Rosa Pantern, Ace Ventura, Karlsson på taket, Fiona från 'Shrek', Stig-Helmer, Alex från 'A Clockwork Orange' för att nämna några), dåligt att de inte genast såg vem jag var! nåja, jag var tjuuuusig iaf!
    Kul Men du! DU skulle ju varit Fiona i Shrek såklart
  • Sedek
    Isnogood skrev 2009-12-13 22:08:29 följande:
    Lullig..? -Jag dansar aldrig lullig....bara när jag är....FULL..... "suck"
  • Sedek
    Isnogood skrev 2009-12-13 21:59:06 följande:
    Ursäkter efter ursäkter....gör inget...jag tar det som en komplimang...
    Nä nu har jag bläddrat bakåt flera sidor och jag hittar inte frågan...

...så utan att veta till vad så säger jag varsågod för komplimangen.

Och på frågan jag inte hittar är säkert svaret: Ja.

Svar på tråden Tråddödare igen....