Inlägg från: Sedek |Visa alla inlägg
  • Sedek

Tråddödare igen....

Polly S skrev 2009-12-11 21:07:52 följande:
    hmm, bara jag som inte gillar julmat?
    Ja.
  • Sedek
    Velour skrev 2009-12-11 21:19:36 följande:
    Vadå, VILL du att sånt ska förekomma?
    Bara undrar hur det går till liksom, har inte varit i närheten av en sådan fest, ever.

Kanske borde skriva det i tråden "saker jag aldrig gjort"
  • Sedek
    Velour skrev 2009-12-11 21:26:50 följande:
    Eh...nej? Du vill väl inte dra ner dig till deras nivå? Att du aldrig har upplevt det på de ställen du jobbat, måste nog bero på att det har funnits lite mer klass där.
    Det lät fint, kanske det är så och det är ju bra såklart.
  • Sedek

Ser ni Cirkus Möller?

Jag sitter här och asgarvar, återkommer om 25 minuter

• Sedek
    Polly S skrev 2009-12-11 21:42:26 följande:
    kan förklara det, medelåldern är för hög hos oss.
    Samma här, jag är yngst på jobbet Och en kåt o full 55 åring som slickar en i örat är inte riktigt det som gör att jag släpper alla hämningar.
  • Sedek
    Isnogood skrev 2009-12-11 21:34:42 följande:
    Hm...trodde du kunde det här...men jag ska försöka förklara....pojke dricker alkohol, flicka dricker alkohol. Pojke blir full, flicka blir full. Pojke dricker mera o blir ännu fullare. Flicka dricker mera o blir ännu fullare. Båda är puckade o "faller" för varandra i ett fullt ögonblick....ögonblicket är oftast snabbt över men minnet ( oftast påmint av oss andra mindre fulla...) det består... Förstår du nu..?
    Tack för beskrivningen, förstår precis

Annars tänkte jag mer som full och ful, mer full mindre ful, ännu mer full riktigt snygg osv osv osv....

som denna:

• Sedek
    Velour skrev 2009-12-11 21:47:52 följande:
    Men oj, jag har ju lagt in klippet tidigare här i tråden! Men skitsamma, den är rolig varje gång
    Ingen fara, det är helt otroligt roligt i alla fall
  • Sedek
    Velour skrev 2009-12-11 22:21:26 följande:
    Har ni någon gång provat vattenpipa? Jag är så sugen just nu!!
    Bong?

Vad har du i?

Nu blev jag nyfiken Trodde jag inte om dig!
  • Sedek
    Velour skrev 2009-12-11 22:35:19 följande:
    Polly S skrev 2009-12-11 22:33:32 följande: Ja, jag trodde jag skulle få nr. 7050, men så kom Herr. Doktor och snodde det
    Ha I´m on fire for numbers!
  • Sedek
    Velour skrev 2009-12-11 22:33:08 följande:
    Fasen! Du snodde mitt nummer! Bong? Är det inte knark/droger? Vattenpipa är inte mer droger än cigaretter och inget olagligt heller. Så det så!
    Jo och det var det jag blev lite överraskad över att du längtade efter... Men nu var det tydligen jordgubbsröka och det är ju inte olagligt, bara lite skadligt...

Men säkert mysigt!
Svar på tråden Tråddödare igen....