Inlägg från: Sedek |Visa alla inlägg
  • Sedek

Tråddödare igen....

Polly S skrev 2009-12-11 22:39:09 följande:
    du får ta 7100!
    Även den ska jag ta
  • Sedek
    Velour skrev 2009-12-11 22:46:17 följande:
    Men det finns vanlig vattenpiptobak som jag har hört smakar riktigt förfärligt samt är väldigt starkt, och det är bara "old school"-rökarna som röker den (dock fortfarande inte att klassa som knark o.dyl.). Tobaken med fruktsmak är för oss amatörer
    Ok, säkert kanon. Har aldrig provat faktiskt! Finns en kanonrestaurang i Stockholm som heter Bagdad Kafé, en av mina absoluta favoriter. Där kunde man röka vattenpipa innan inomhusrökning blev förbjudet, han dock aldrig testa.

Men maten är värt ett besök ändå
  • Sedek
    Polly S skrev 2009-12-11 22:48:42 följande:
    på tal om andra trådar (apropå ingenting...), tycker ni det är OK att kvinnor slår män?
    Nej!

Men av någon anledning är det mer OK än tvärt om. En man skadas ju inte på samma sätt fysiskt som en kvinna gör. Om det nu inte är en rysk kulstöterska som slår en finsk liten blek datanörd.
  • Sedek
    Isnogood skrev 2009-12-11 22:54:19 följande:
    Han kanske inte är lika lättövertalad.....
    Grattis till det mycket kristliga numret!

Och vem är inte lika lättövertalad
  • Sedek
    Velour skrev 2009-12-11 22:53:20 följande:
    Polly S skrev 2009-12-11 22:48:42 följande: Ja.
    Va!?

Hur tänker du nu?
  • Sedek
    Isnogood skrev 2009-12-11 22:56:38 följande:
    Fionas man.....
    Phu, ok tack. tänkte nått helt annat där.
  • Sedek
    Polly S skrev 2009-12-11 22:59:28 följande:
    har ett par böcker, www.adlibris.com/se/product.aspx... www.adlibris.com/se/product.aspx... www.adlibris.com/se/product.aspx... www.adlibris.com/se/product.aspx... (ja, vi gillar böcker båda två!) och ett par t-shirts från www.threadless.com/ men inget superbra.
    Coola t-shirts!

Böckerna känner jag inte igen, men han blir säkert glad.

Har du beställt t-shirts därifrån förut? Är de bra?
  • Sedek

Nu äntligen hittade jag klippet på youtube jag sökt efter så länge. Såg detta för längesedan men har inte hittat det sedan dess men nu så...!

Se hela, stäng inte efter halva! Jag lovar

• Sedek
    Polly S skrev 2009-12-11 23:03:12 följande:
    men varför dras det alltid upp i jämförelse med att män slår kvinnor? intressant att det liksom rättfärdigas på det sättet!
    Nej inte rättfärdigas. Men tvärtom är väldigt kontroversiellt och väldigt fel och dessutom väldigt skadligt och tyvärr kanske även vanligt.

Men att en kvinna skulle klappa till en man..., tja fel är det ju men en man tål mer behandling av den sorten både psykiskt och fysiskt. Klart det finns känsliga män som dessutom är väldigt små och ömtåliga men det är inte det vanliga.

Och det kanske oftast är så att när en kvinna bränner av en lavett på en kille så är det av någon anledning befogat...

Fast du tänkte kanske inte på små lavetter?
Svar på tråden Tråddödare igen....