Inlägg från: Velour |Visa alla inlägg
  • Velour

Tråddödare igen....

Scratchy skrev 2009-12-01 01:57:48 följande:
    Det här måste vara den bästa filmen på hela

skrattade så jag höll på att kräkas. Kolla gärna flera gånger. Den är så genomtänkt (trots att det inte verkar så), att man hela tiden hittar nya roliga saker i den.
    Får nog göra som du skrev, nämligen titta på fler gånger. Många gånger till...
  • Velour
    Scratchy skrev 2009-12-01 02:02:46 följande:
    Den här killen har en helt fantastisk rö

OK, det DÄR var en MYCKET bra låt. Mycket BRA!!
  • Velour
    Sedek skrev 2009-12-01 07:13:12 följande:
    Haha Har sett nästan alla avsnitt av den där...
    Me too Mycket man får uppleva när man har barn.
  • Velour

Så var det dags igen för hemrigningarna. Var snälla nu om någon Laila önskar få ställa några frågor. Det är inte säkert att den Laila som ringer hem till er är just jag, men var snälla för säkerhets skull

• Velour

Vaccinationen....velar fortfarande. Men hoppas det går bra för dig Fiona!

• Velour
    Sedek skrev 2009-12-01 20:55:28 följande:
    Verkar som att tråddödargänget faktiskt har ett IRL I alla fall just idag.Har just avslutat dagens uppgifter och tänkte spendera lite kvalitetstid på FL.
    Ja, nu är det mycket IRL som gäller. Vi satte igång med grupparbetet idag och sen var det jobbet som gällde fram tills nu..

Men nu bär det iaf av hemåt...Ses kanske senare.
  • Velour
    Polly S skrev 2009-12-01 21:21:02 följande:
    inget illamående eller ont i armen men är hemskt trött.ska nog krascha med en bok snart.
    Hoppas det inte blir så mycket värre Ha en fin bokstund!
  • Velour

Hur skulle ni känna det om någon gav er en Lamborghini? Även om det inte var er favoritbil, skulle ni inte heller uppskatta tanken bakom?

• Velour
    Grizelda skrev 2009-12-01 22:04:58 följande:
    Först skulle jag undra varför, vad är baktanken, sedan skulle jag få dåligt samvete eftersom jag bara skulle ha råd att ge typ en burk pepparkakor tillbaka och sist men inte minst skulle jag fråga mig hur personen hade tänkt sig att jag skulle komma i och ur bilen. Skohorn? Lyftkran?
    Misstänksamhet, dåligt samvete (pga tacksamhet?) och lite besvikelse (rätt?)

Ja, det är väl bara att tacka och ta emot Men det är bra att inte vara godtrogen alltid.
  • Velour
    Sedek skrev 2009-12-01 22:06:28 följande:
    Hehe, nån som är otacksam?Jo, lite kanske...
    Vadå "jo, lite kanske..." LITE? Skulle du inte ens uppskatta tanken bakom?

Jo, jag kan säga dig vem som är den otacksamme: Scratchy! Han fick en bil av mig inatt, men jag fick inte ens ett tack!
Svar på tråden Tråddödare igen....