Inlägg från: Velour |Visa alla inlägg
  • Velour

Tråddödare igen....

Isnogood skrev 2009-12-02 21:26:32 följande:
    Kaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaalllllllllllllllllllll lllllt....-Minus 12 grader.... "fryser"
    Ja, nog är det kallt alltid, men det har varit sånt vackert väder idag. Det var fullmåne i storlek extra large, frostvitt precis överallt och när jag åkte buss till jobbet åkte vi förbi en stort ängområde med skog i bakgrunden. Där var det lite dimmigt. Så tänk dig dimma i ängområde med frost överallt, klar himmel med solnedgång och en stor fullmåne! Det var det vackraste jag sett i år (nästan). Av någon anledning kom att jag längta till en promenad i den stunden
  • Velour
    Isnogood skrev 2009-12-02 21:40:17 följande:
    Njae....e så svårt o hitta kläder i rätt storlek....för att inte tala om hur svårt det kommer bli att få in henne genom snurrgrinden.....
    Hon får väl sparka sönder grinden
  • Velour
    Jagbyttenick skrev 2009-12-02 21:47:25 följande:
    NU är jag hemma! Så vansinnigt trött och sliten att jag bara orkar vinka åt mina vänner *vinkevink* zzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz
    Polly S skrev 2009-12-02 21:48:22 följande:
    följer J hjärtar As exempel -gonatt!
    Kram!
  • Velour
    Isnogood skrev 2009-12-02 21:49:44 följande:
    Ooooooooooooooooooooooo ja
    Jag skulle också ha gått på julfest nästa vecka, men ska inte göra det. Så du får ha kul i mitt ställe också.
  • Velour
    Sedek skrev 2009-12-02 21:53:39 följande:
    Aha! Och hur ska det gå till när man är militant singel om jag får lov att fråga Hej förresten!
    Hejsan!

Men jag kan väl ta den där promenaden själv?
  • Velour
    Isnogood skrev 2009-12-02 21:49:44 följande:
    Ooooooooooooooooooooooo ja
    Förresten, hur går det med din fläskläpp?
  • Velour
    Sedek skrev 2009-12-02 22:00:47 följande:
    En månskenspromenad i ett vinterkylt landskap själv? Nej det är inte roligt...Men vad vet jag, jag är ju evangelist
    Exactly! Fast jo, det kan vara hur roligt som helst!
  • Velour
    Sedek skrev 2009-12-02 22:04:04 följande:
    Hoppsan, gick inte så bra. Provar

Hahah Han var kul! Jag höll definitivt med om det där om lycka. Att efterblivna människor är lyckligare då de inte behöver så mycket i sitt liv för att känna lycka.
  • Velour
    Sedek skrev 2009-12-02 22:21:34 följande:
    Nä, TS är nog inte blankaste kulan i julgranen direkt Vad vill hon egentligen?
    Hon vill samla bevis på att invandrare är kriminella. Och då ska man titta på Efterlyst och sen gå omkring och vara rädd för alla blattar

Det finns något som heter att inte tänka längre än näsan. Hennes näsa måste nog sitta väldigt platt på hennes nuna
Svar på tråden Tråddödare igen....