• Midka

Tråddödare igen....

Tja.. har hört att den gamla är på väg att dö, så om vi ska fortsätta får vi ordna en ny. Får se om detta blir en "äkta" tråddödare

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-12-20 11:34
    Här är nästa tråddödare. Välkomna!!!
    www.familjeliv.se/Forum-5-172/m49482360.html

• Svar på tråden Tråddödare igen....
  • confligere
    Polly S skrev 2009-09-26 00:28:15 följande:
    men om tråden handlar om att döda trådar borde inte motsatsen uppmuntrsd?eller har vår tråd inget syfte i och med att frågeställning saknas?(inte för att det verkar stoppa oss!)
    Shit va djup man kan va så här dags!
  • Isnogood
    Polly S skrev 2009-09-25 23:55:25 följande:
    woho, både jag och confligere har gått om Isnogood i inlägg!är hon månne upptagen med annat? Sedek skriver också dåligt... *visslar oskyldigt*
    Man har väl ett liv IRL också...

Bah..vad han gjort sist timmen...eller..hm...vet inte hur länge jag var borta... men jag kan säga så här....han saknade mig nog med...
  • Isnogood
    qwerty66 skrev 2009-09-26 00:23:43 följande:
    fiona... vi kan inte gå OT i tråd där det inte finns nått ämne eller fråga som ts ställer.
  • Isnogood
    Bor de ihop eller?
    Nej... "de" bor inte ihop

Vi kamperar i trådar bara...sedan så är det ju "harkel" några som bygger in både det ena o det andra...
  • Isnogood

Faan vad ni har babblat..

Attans...

Jag fick telefon....sedan så var jag tvungen o bege mig ut i mörkret för o hämta lite kläder i tvättstugan....
    (för alla er som undrar så har jag tvättstugan i ett fd mjölkrum på gården...o ni som inte undrar... Vad läste ni det här för då..? )

Måste ju ha kläder på mig i morgon när jag åker...tror att det kan bli lite kallt annars...

• confligere
    Isnogood skrev 2009-09-26 00:59:34 följande:
    Nej... "de" bor inte ihop Vi kamperar i trådar bara...sedan så är det ju "harkel" några som bygger in både det ena o det andra...
    Ah, nice... men det verkar på dig som att det finns lite flirt i alla fall...
  • Isnogood

Ja...så är det som i andra tråden...jag pratar med....tråden....

Hej tråden

"vinkar"

• Isnogood
    confligere skrev 2009-09-26 01:02:18 följande:
    Ah, nice... men det verkar på dig som att det finns lite flirt i alla fall...
    Oj, någon annan än jag

He he..trodde jag var ensam här...

Jag "flirtar" med de flesta...

(obotligt....)
  • Isnogood
    qwerty66 skrev 2009-09-25 23:46:14 följande:
    jaha...var det här den var...
    Heeeeeeeej

Har du också hittat hit

Vet inte riktigt V A D Sedek o Scratchy lyckades med i andra tråden...

Men lyckades... D E T gjorde dom...
Svar på tråden Tråddödare igen....