• Midka

Tråddödare igen....

Tja.. har hört att den gamla är på väg att dö, så om vi ska fortsätta får vi ordna en ny. Får se om detta blir en "äkta" tråddödare

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-12-20 11:34
    Här är nästa tråddödare. Välkomna!!!
    www.familjeliv.se/Forum-5-172/m49482360.html

• Svar på tråden Tråddödare igen....
  • confligere
    Isnogood skrev 2009-09-26 01:04:00 följande:
    Oj, någon annan än jag He he..trodde jag var ensam här... Jag "flirtar" med de flesta... (obotligt....)
    Ooo, därför du fått både Sedek och Scratchy på kroken?
  • Isnogood
    confligere skrev 2009-09-26 01:06:11 följande:
    Ooo, därför du fått både Sedek och Scratchy på kroken?
    ASG

Nej nej nej..hm...alltså...lååååång historia...
    Men som jag har för mig...hm..jag KAN ha fel..klockan e mycket..men jag tror i alla fall att jag skrev tidigare att Scratschy absolut INTE är intresserad av en date m mig... jag vet...att han inte är det alltså...

Jag o sedek...ja vad ska jag säga...

Jag är oemotståndelig

Det sista var ett skämt alltså....

En bra vän är han

O vänner e bra att ha, är helt säker på det
  • confligere
    Isnogood skrev 2009-09-26 01:09:52 följande:
    ASG Nej nej nej..hm...alltså...lååååång historia...Men som jag har för mig...hm..jag KAN ha fel..klockan e mycket..men jag tror i alla fall att jag skrev tidigare att Scratschy absolut INTE är intresserad av en date m mig... jag vet...att han inte är det alltså...Jag o sedek...ja vad ska jag säga... Jag är oemotståndelig Det sista var ett skämt alltså....En bra vän är han O vänner e bra att ha, är helt säker på det
    Och Scratchy är inte en vän?
  • confligere

Nähä, nu är det sovdags!

Hej då tråden!

• Isnogood
    confligere skrev 2009-09-26 01:11:32 följande:
    Och Scratchy är inte en vän?
    He he..snacka om att du förvirrar bort mig i allt jag själv sagt...hm..jo (!)

Eller..joo om du frågar mig
    Om du frågar honom får du kanske ett heeeelt annat svar...

Men Sedek o jag har skojat med varandra så mycket mera...o komplimanger är ju Sedeks styrka (om man bortser från musklerna då som han uppenbarligen verkar ha...)

Scratschy står mera för världsnyheter, en otrolig hjärna, kunskapens källa, humor på hög nivå, framför allt kunskapsmässigt...gör spännande resor o har vad det verkar ett otroligt spännande liv...
  • Isnogood

Så...confligere...vem är du då..?

Vad jag förstod av Qwertys inlägg tidigare så har du ingen info om dig själv...

Kanske så att du är under täckmantel..?

• Isnogood
    confligere skrev 2009-09-26 01:16:03 följande:
    Nähä, nu är det sovdags!Hej då tråden!
    Fegis...
  • Sedek

Nej nu vet jag inte vad jag ska tro längre...

"en bra vän" jag som trodde vi skulle dejta

• Midka
    Miss Niles skrev 2009-09-25 23:38:17 följande:
    I see... min fiiina tråd har gått i graven
    Jag är ledsen men den andra liksom krachade och du fanns inte i närheten...
  • Midka
    Isnogood skrev 2009-09-26 01:19:32 följande:
    Så...confligere...vem är du då..?Vad jag förstod av Qwertys inlägg tidigare så har du ingen info om dig själv...Kanske så att du är under täckmantel..?
    Han har noll på sin pres så vi får börja berabeta honom så vi får veta lite mer! Jag menar... tre saker!? Räcker inte!!!
Svar på tråden Tråddödare igen....