Inlägg från: Sedek |Visa alla inlägg
  • Sedek

Tråddödare igen....

gaffsan skrev 2009-10-23 00:06:50 följande:
    Har ingen av er tagit del av denna HETA disskusion på FL Nu får ni uppdatera er
    Vad ska man uppdatera sig på???

Hej och god fredagskväll
  • Sedek
    Polly S skrev 2009-10-23 19:40:18 följande:
    tack detsamma! hoppas ni alla trådvänner har det bra!
    Bara bra, hemma efter att ha varit borta... Som att man kan något annat!

Idol i kväll

Vad gör du?
  • Sedek
    Polly S skrev 2009-10-24 17:24:07 följande:
    hej tråden! far runt som ett skållat troll, tvättar (nej, det är ju egentligen Maken som gör), växlar pengar, packar -imorrn blir det semester! hoppas ni har det bra!
    Aha, ska du utomlands? Va kul!

Har också packat, åker till Tyskland i morgon. Vart ska ni?

Lite dålig fart i tråden, tror bestämt detta är lågvattenmärke all time low.
  • Sedek
    Isnogood skrev 2009-10-26 17:38:05 följande:
    Men för faan...om någon orkade skriva lite mera så hade jag inte behövt försöka fylla ut den....men jag kan låta bli...
    Nej forsätt du
  • Sedek
    Isnogood skrev 2009-10-26 21:01:54 följande:
    Bara för att du ska få ha något att reta dig på...: Det verkliga sättet att spilla tid är att räkna timmarna. Källa: Francois Rabelais Nu lämnar jag denna tråd till er andra att hålla liv i....
    Retar mig INTE, du behövs här fattar du väl. Tänk om tråddödartråden skulle dö på riktigt...

Fast det händer nog inte.
  • Sedek

Just det ja...

Jag lovade att hälsa från Scratchy

Om jag inte gjorde det så kommer han skicka tistlar till mig, känns som att jag inte har något val.

• Sedek
    Isnogood skrev 2009-10-29 20:31:12 följande:
    "Smyger in o kollar om det är någon muttrande muskelknutte här inne"Näpp...kusten e klar.... Mohahaha....ett citat...allt för att hålla liv i tråden....Det är dåraktigt att be gudarna om det man kan åstadkomma av egen kraft.Källa: EpikurosO alltid så retar det väl nåååååågon...
    Ja fy fan vad jag retar mig på det där...

• Sedek
    gaffsan skrev 2009-10-31 00:47:54 följande:
    Lugn och fin ... Andas
    Tack, har lugnat ner mig lite nu efter en natts dålig sömn. Svårt att sova när man är upprörd.

Svar på tråden Tråddödare igen....