Inlägg från: Sedek |Visa alla inlägg
  • Sedek

Tråddödare igen....

Isnogood skrev 2009-11-01 18:50:07 följande:
    Ah..vilken tur att du tog den svensdubbade varianten...annars så kanske vi inte skulle förstå vad dom säger... (Flåt..men jag tycker bara att det ser såååååå mysko ut med dubbade röster...
    Jag har ingen annan variant... Mina barn har lite svårt för engelska än så länge

Lovar, den dag jag blir fabrikschef så ska jag dra den linen V A R J E fucking dag Stackars arbetare, de kommer hata mig för det.
  • Sedek
    Isnogood skrev 2009-11-01 19:48:11 följande:
    Men om jag måste välja mellan hästen o festen (suck...det rimmar...) så väljer jag ju självklart hästen (!!!!!!)
    Men nu skrev du nog fel, du menar väl FESTEN???

En fest är en engångsföreteelse medan en häst ofta finns kvar ett tag

(med risk för att bli påhoppad gömmer jag mig lite nu)
  • Sedek
    Isnogood skrev 2009-11-01 20:41:16 följande:
    Du borde gömma dig väääääldigt väl... Jaa..efter bowligen är det krogen= "fest" INNAN bowlingen är det 2 förfester= fest (ER).... Förstår du... Oh..njae..tror inte att jag kan låta den stå kvar på flygplatsen med anledning av att jag ska ut o supa....
    De har långtidsparkering på arlanda, ett stort fält som är inhägnat. En bal hö så klarar pollen det säkert ett dygn till.

"springer o gömmer mig ännu bättre"
  • Sedek
    Isnogood skrev 2009-11-01 20:48:24 följande:
    "Sparkar lite i blindo med stålhätteskon för säkerhets skull"
    Du missade

Är du vaken
  • Sedek
    Isnogood skrev 2009-11-01 23:04:56 följande:
    "viskar" Låtsas bara...låt honom vara i sin sjokladdrömvärld...
    Ha ha ha
  • Sedek
    Scratchy skrev 2009-11-01 22:57:09 följande:
    Jag fattar inte...
    Kolla inlägget ovan, länken till Youtube...

Eller VAD fattar du inte?

Att citatet är roligt Då har vi nog lite olika humor du och jag. Vid närmare eftertanke misstänker jag att merparten av mina blivande fabriksarbetare kanske heller inte har samma humor som jag, ska fundera på om det är så smart att citera Willie Wonka varje dag...
  • Sedek
    Scratchy skrev 2009-11-01 23:28:17 följande:
    Hahaha... nu fattar jag... uppenbart. Jag trodde att du skulle komma till fabriken varje morgon och säga "Mina barn har lite svårt för engelska än så länge". Fattade liksom inte varför du skulle säga det till dina anställda varje dag.
    Hahaha

Nej jag lovar, ska inte dra den repliken som fabrikschef!!!
  • Sedek
    Jagbyttenick skrev 2009-11-01 23:42:42 följande:
    Åh, det hade ju varit skitroligt! "Good morning starshine, the world says hello" och sen får du fortsätta med "blibbiblabiblubbi (hur sjutton de nu sjunger) också Se hur Bengt, 55, reagerar - vem vet, han är kanske övervintrad hippie och börjar sjunga med?
    Hahaha jag lovar på heders. Inte om utan NÄR jag blir fabrikschef ska jag köra den, spela in och slänga upp på Youtube och posta här. Ha det i åtankarna i några år framöver...
  • Sedek
    Scratchy skrev 2009-11-02 01:14:12 följande:
    Sedek! Jag var just inne och kollade i vår gamla tråd, där jag avslutade med mitt ångsökt. Då tänkte jag inte på det (för det var ju så mycket turbulens den kvällen), men du var sjukt smart som lyckades pricka in det numret. Wow!
    Tack för erkännandet

Såå, med andra ord så var det inte så ångsökt i alla fall...!
  • Sedek
    Isnogood skrev 2009-11-02 17:52:51 följande:
    Jagbyttenick skrev 2009-11-01 23:39:58 följande: Så fort det blivit av o dom fått läka lite så kommer det fixas foton till galleriet.. -Jag säger till när det finns så slipper ni springa in o kolla i onödan...
    Det var som attan, är det dags att märka sig

Drake, tecken, text?
Svar på tråden Tråddödare igen....