Inlägg från: Sedek |Visa alla inlägg
  • Sedek

Tråddödare igen....

Isnogood skrev 2009-11-02 18:04:56 följande:
    Kinesiska tecknet för eld på insidan av höger handled Kinesiska tecknet för drake på insidan av vänster handled Entext med 4 ord i nacken En specialritad drake (bara jag o konstnären som kommer ha den..) När det gäller draken så är det inte bestämt vart exakt den ska sitta, beror lite på vart den får plats... -Jag vill ha den på armen, men i värsta fall så blir det skuldran...eller ev sidan av halsen..."funderar"...men det får tatueraren bestämma... Hej föresten
    Hej

Jag skulle också fått en specialritad, men den har inte dykt upp. Får väl ta o påminna konstnären.
  • Sedek
    Isnogood skrev 2009-11-02 18:13:36 följande:
    Kan vara bra o göra de... Aha...är det pinnen..?
    Vadå pinnen???!!! Tänker på nått helt annat när du säger så...

Nej, de snirliga bokstäverna på revbenen eller överarmen.

Funderar på att ändra texten till: "Good morning starshine, the world says hello"
  • Sedek
    Isnogood skrev 2009-11-02 18:37:46 följande:
    He he he..hm..tror jag röstar på bokstäverna... Jomen..du beskrev ju en gång för länge sedan...hm...i andra tråden att du skulle ha bokstäver (barnens namn...?) formade "runt en pinne"... ( ) o då ploppade ju "tältpinne"-tankarna in...fniss...hm...bara jag som minns "mysko" saker....
    Just det

Nej ingen sån pinne tatuerad på min kropp, jag lovar.
  • Sedek
    Isnogood skrev 2009-11-02 20:33:36 följande:
    Ah..tillbaka...trodde du somnat... He he he...så då kom du på vad jag menade då...
    Jepp

Nej inte somnat, pluggat...

Sitter o strökollar på Ullared på 5:an... Oh my God vad det finns roliga människor i detta land...

Vad gör du?
  • Sedek

Ojdå, stackare. Jag är jättevarm så du kan få en värmande kram av mig

• Sedek

Aaahhmeeeeen... Jag missar ALLA nummer. Tog ett "ångsökt" nummer i förra tråden, sedan kraschade den...

Länge sedan jag fick mig ett nummer nu

• Sedek
    Isnogood skrev 2009-11-02 21:17:06 följande:
    Kanske bäst du håller dig borta från DESSA nummer... så de inte blir ångsökt igen... Irl så går det bra att ta nummer....
    Vad då går bra att ta nr IRL, vad vet du om det...
  • Sedek
    Isnogood skrev 2009-11-02 21:23:36 följande:
    Någon som varit inne i tråden "korthåriga tjejer vill se fula ut" ..? "himla intressant" läsning...he he he...eller inte.. men i alla fall... ganska komisk om man har sådan humor.... -Ja...JAG har sådan humor....
    Nope, hittar inte tråden... Give me a hint
Svar på tråden Tråddödare igen....