Inlägg från: Velour |Visa alla inlägg
  • Velour

Tråddödare igen....

nu

• Velour

Neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeej!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Men grattis iaf

• Velour

Såg en bild förut där det skulle föreställa mamma, pappa, barn. Den var gjord på enbart vener (tror jag), där barnet satt på pappans axlar. Av någon anledning tyckte jag att den var så otroligt sorglig. Riktigt känslosam blev jag faktiskt.

• Velour
    Polly S skrev 2009-12-12 00:20:33 följande:
    jo, men det känns liksom för starkt.man är ju ganska 'härdad' av allt splatter man ser i film -och sen börjar man tänka på att det här inte är specialeffekter.burr.
    Hoppas utställningen kommer till Sverige någon gång också. Då kan vi ju planera att gå. Det är ett måste!

Ja, att det är på riktigt skapar alla möjliga känslor. Men jag skulle faktiskt vilja uppleva det
  • Velour
    Polly S skrev 2009-12-12 00:18:56 följande:
    nej, nu MÅSTE vi gå ut!ha det så bra nu och sov gott Velour!
    Ok, då.

Ha en skön promenad och godnatt på dig med
  • Velour
    Jagbyttenick skrev 2009-12-12 00:24:07 följande:
    Mmm och de tobakssorterna är godast Mynta är ju klassikern, blåbär har jag också provat
    Heeeej! Hoppas allt är bra med dig!

Åh, jag har inte prövat mynta och blåbär - än. Mynta låter väldigt gott!
  • Velour
    Jagbyttenick skrev 2009-12-12 00:46:09 följande:
    Jaaa Jag vill också till katakomberna och hålla er i handen
    Då är vi tre än så länge. Sedek hade tänkt vinna lite pengar först, så vi väntar med att sätta upp honom på listan
  • Velour
    Jagbyttenick skrev 2009-12-12 00:48:46 följande:
    Mmm det är så gott på sommaren, speciellt om man kör isvatten och kyler röken!
    Extra friskt blir det då eller?
  • Velour
    Jagbyttenick skrev 2009-12-12 00:49:25 följande:
    Nä, nu måste jag sova! Har fan knappt sovit på hela veckan och så är det min sovmorgon imorgon!
    Ah, jag då måste man passa på att sova så mycket det går.

Ha en riktigt skön natt och sov så gott!
Svar på tråden Tråddödare igen....