Inlägg från: Velour |Visa alla inlägg
  • Velour

Tråddödare igen....

Samma här, jag är yngst på jobbet Och en kåt o full 55 åring som slickar en i örat är inte riktigt det som gör att jag släpper alla hämningar.
    *rys*
  • Velour

Har ni någon gång provat vattenpipa?

Jag är så sugen just nu!!

• Velour
    Polly S skrev 2009-12-11 22:22:26 följande:
    har faktiskt aldrig gjort det, men det luktar jättegott!
    Det smakar lika gott också Men skillnaden mellan vattenpipa och cigaretter är att vattenpipa påverkar kroppen mer. Man blir även rätt snurrig efter ett tag. Men det är en skön känsla, om man inte gör det för ofta.
  • Velour
    Sedek skrev 2009-12-11 22:31:59 följande:
    Bong?Vad har du i?Nu blev jag nyfiken Trodde jag inte om dig!
    Fasen! Du snodde mitt nummer!

Bong? Är det inte knark/droger?

Vattenpipa är inte mer droger än cigaretter och inget olagligt heller. Så det så!
  • Velour

Men vattenpipa med jordgubbs- eller äppeltobak smakar väldigt gott. mmmmm....

• Velour
    Polly S skrev 2009-12-11 22:33:32 följande:
    huh?
    Ja, jag trodde jag skulle få nr. 7050, men så kom Herr. Doktor och snodde det
  • Velour
    Polly S skrev 2009-12-11 22:39:09 följande:
    du får ta 7100!
    Tack! Om inte Herr Doktor kniper den med
  • Velour
    Sedek skrev 2009-12-11 22:41:23 följande:
    Jo och det var det jag blev lite överraskad över att du längtade efter... Men nu var det tydligen jordgubbsröka och det är ju inte olagligt, bara lite skadligt... Men säkert mysigt!
    Men det finns vanlig vattenpiptobak som jag har hört smakar riktigt förfärligt samt är väldigt starkt, och det är bara "old school"-rökarna som röker den (dock fortfarande inte att klassa som knark o.dyl.). Tobaken med fruktsmak är för oss amatörer
  • Velour

Jaså?? Ska ni utmana mig gällande nummertagning? I'm on!

Svar på tråden Tråddödare igen....