Inlägg från: Velour |Visa alla inlägg
  • Velour

Tråddödare igen....

Jagbyttenick skrev 2009-12-13 23:28:45 följande:
    Man avlivar ju i första hand för djurets bästa, t.ex. för att förhindra långvarigt lidande. Men visst finns det folk som avlivar husdjur av bekvämlighet, min kompis och hennes man skiljdes och så ville de inte lämna bort katterna utan avlivade dem hellre, vilket jag tyckte var helsjukt!!!
    Ja, OK..jo..liiiite dumt att avliva katter för att inte lämna bort dem.
  • Velour
    Jagbyttenick skrev 2009-12-13 23:32:00 följande:
    Han tog min väninna på tuttarna igår Vad ska man säga, svårt att förklara varför hennes bebis får äta från dem men han får inte ens känna

Fräckisen där! Kan säga att min son var likadan, hehe..Det ska börjas tidigt vettu
  • Velour

Vi ska också ha Lucia imorgon eftermiddag

Men sov så gott nu och dröm sött! Kram!

• Velour
    Polly S skrev 2009-12-14 07:36:24 följande:
    grattis!
    Thank you Det känns ungefär som om jag har vunnit på lotto.
  • Velour
    Polly S skrev 2009-12-14 18:50:20 följande:
    jag är högeffektiv nu, bakar morotsmuffins (lite modifiering av www5.arla.se/Default.aspx&RecipeID=1...), lagar mat och slår in paket!
    Underbart med morotskaka
  • Velour
    Jagbyttenick skrev 2009-12-14 22:33:48 följande:
    Wow, alla mina tråddödare är ute på seriösa tråddödaruppdrag ikväll verkar det som Sam var jättesöt tomtenisse på dagis idag och han stannade hos fröken ända fram till sista sången Nu är jag helt slut och måste sova.Nattinatti tråden!!!
    Vad gulligt! Passade han på att nypa fröken lite också?

Min son fick vara en pepparkaksgubbe, den godingen. Alla barnen skulle hålla varann i hand under tiden de kom in i salen och sen fick de stå där och sjunga. Men av nån anledning ville inte min son och hans kompis släppa varandras händer. Vissa av låtarna krävde att de skulle gestikulera med båda händerna, men min son och hans kompis skulle prompt hålla varandras händer, så då stod de där och gestikulerade med bara en hand
  • Velour
    Sedek skrev 2009-12-14 22:56:12 följande:
    Hej
    Hej!
  • Velour
    Sedek skrev 2009-12-14 22:59:12 följande:
    Har du det bra?Jobbat idag?
    Jo, det är bra tack. Nej, inget jobb idag. Har jobbat så mycket jag behövde, så nästa gång blir det förhoppningsvis på sommaren.

Hur är det själv? Gick det bra på mötet?
  • Velour
    Sedek skrev 2009-12-14 23:04:37 följande:
    Sommaren? Oj vad skönt!Jodå, rösten är bättre idag som jag trodde men jag låter ändå lite hes... Men jag är pigg i alla fall. Fast nu är jag trött iofs, ska sova snart
    Ja, jo..

Skönt att du är bättre iallafall. Jag ska nog också sova lite tidigare idag. Vårt grupparbete i sociologin dämpar mig så mycket. Det uppstår många irritationsmoment nuförtiden, då vi blir irriterade på varandra lite oftare. Sedan känner jag på mig att det är mycket skitsnack bakom ryggen på både mig och en annan i gruppen, vilket är så fel! När man jobbar i grupp och har gjort så sedan augusti i år, så borde man nog vid det här laget ha kommit in i varande lite mer och liksom kommit ut ur konfliktstadiet. Men nej...inte vår grupp inte. Känner mig rätt besviken faktiskt. Visst, vi skrattar och har roligt tillsammans men jag är inte dummare än att jag märker att det pågår en hel del skitsnack bakom rygg. Men, men...
  • Velour
    Sedek skrev 2009-12-14 23:16:16 följande:
    Jovars, här var det ju full fart annars Smyger mig ut och lägger mig i sängen, nog ingen som märker... Kollar in i morgon istället.Godnatt
    Ok, godnatt
Svar på tråden Tråddödare igen....