Inlägg från: Scratchy |Visa alla inlägg
  • Scratchy

Tråddödare igen....

Velour skrev 2009-11-11 23:55:03 följande:
    I C And agree.Men kan inte du bara säga vad du studerar/har studerat? (annars skickar jag en taliban hem till dig)
    Har redan en taliban här, men tack ändå. Jag har bland annat studerat arabiska så jag vet att taliban betyder studenter och skrivs:

طالبلة

Men annars håller jag min utbildning lite hemlig eftersom jag är den ende som kommer få magisterexamen i det ämnet. Blir lite väl outad om jag berättar...
  • Scratchy
    Sedek skrev 2009-11-12 00:03:01 följande:
    Såå, du vill veta vem jag har sex med? Förutom Kalla Handén då?Hm, ska fundera lite innan jag svarar. Om du outar dina frikort så är ju risken större att jag också gör det
    Tooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooo much information!!!
  • Scratchy

Jag kan inte ha några frikort eftersom jag är singel. Hade jag haft ett förhållande hade jag inte haft något frikort. Tycker inte det är kul.

• Scratchy
    Sedek skrev 2009-11-12 00:10:59 följande:
    Sorry trådvänner, men nu måste jag lägga mig. Sover inte ni nån gång?Ha en bra natt så kanske vi hörs i morgon! o kram
    Det är väl klart vi inte sover...
  • Scratchy
    Sedek skrev 2009-11-12 00:00:10 följande:
    What!Tänkte fråga nått men jag håller tillbaka.
    Jo, fråga... snälla!
  • Scratchy

Jag kan tänka mig att bosätta mig i Armenien, Brasilien, Spanien eller Colombia. Eller Polen... eller Tjeckien... mmmm...

• Scratchy

Jaha... här var det lite ensamt...

• Scratchy

Kan man passa på att ta numret kanske...

• Scratchy
    Velour skrev 2009-11-12 00:19:41 följande:
    Hoppsan! Men sånt där beror på vart man har varandra. Fast jag håller med dig här också. När jag var i förhållande kom inte sånt på tal eftersom jag helt enkelt ansåg det vara fel att bli tänd på andra när man var i förhållande. Sedan om motparten ändå blev det, kunde ju jag inte göra något åt egentligen mer än att tappa respekten och kärleken till honom.
    Varsågod för att jag servade numret till dig. (bitch)

Nej, jag har nog inga problem med ideologin bakom frikorten, men om jag är tillsammans med någon så ser jag inget annat. Adriana Lima skulle kunna gå förbi naken och jag skulle inte reagera. Därför finns liksom inte frikorten i min värld.
Svar på tråden Tråddödare igen....