Inlägg från: Isnogood |Visa alla inlägg
  • Isnogood
    gaffsan skrev 2009-10-16 21:19:44 följande:
    Puh , andas ut  Nu skrämde du mig allt Tokfia
  • Isnogood
    Jagbyttenick skrev 2009-10-16 23:19:10 följande:
    Sonen har hög feber här... Det kan bero på att han är jätteförkyld sedan en vecka tillbaks, men det kan också bero på trippelvaccinet han fick förra veckan. Är det pga det första alternativet så kan jag fetglömma dejtkvällen imorgon men är det pga det andra alternativet kan det bli magiskt bra tills imorgon. Och jag vill ju att han ska slippa febern så fort som möjligt såklart, inte bara för att jag vill ha barnvakt och gå ut med min sambo! Som för övrigt jag surar på för att han är sur typ
    Meh...attans..men i alla fall...om det inte är så mycket feber i morgon..så kanske det går o ha barnvakt i alla fall...det är ju innom familjen i alla fall...

Så..ni går omkring som 2 sura godisar hemma då...
  • Isnogood

Joo...konstigt vore väl livet om man inte har sina upp- och ner-perioder...

men desto härligare när man kommer över dem...

• Isnogood
    Jagbyttenick skrev 2009-10-16 23:36:11 följande:
    Precis Nä, tänk om man skulle ta och sova en stund, har varit en dryg vecka... Natti tråden!
    "vinkar god natt"

Jahopp....ensam igen...vad ovanligt....inte..
  • Isnogood
    Sedek skrev 2009-10-17 07:29:31 följande:
    Men nu är man uppe, antar att alla andra sover
    Jaa...vid den tiden så sov jag nog...i alla fall så hade jag inte klivit upp ur mina varma mysiga säng med flera underbart sköna mysiga varma stora täcken o filtar... underbart med helg..!
  • Isnogood

God söndag på er

Solen skiner o jag har varit ute länge med sonen vi har hoppat/klättrat omkring på höbalarna o njutit av det vackra vädret, tappat bort geten o hittat honom igen, har varit ute o ridit o sedan njutit lite mera av det vackra vädret, pimplar te o eldar lite i vedspisen också= Varmt o mysigt inne

• Isnogood
    qwerty66 skrev 2009-10-18 14:05:06 följande:
    halloj på er alla! en söndag på jobbet här ....
    HEEEEEEEEEEJ !!!

Började undra om du levde fortfarande.....

"klappar om, vinkar frenetiskt o försöker kasta en kram tillräckligt långt"
Svar på tråden Tråddödare igen....