Inlägg från: Isnogood |Visa alla inlägg
  • Isnogood

Tråddödare igen....

Scratchy skrev 2009-10-31 21:12:17 följande:
    Jag är i Jönköping... jag har inget liv här... känner mig sååå ensam i den här stan... det suger...Och så har jag ju dejtat en tjej lite granna här, men hon är alltid upptagen med sina kompisar som jag inte går ihop med. Men på något sätt känner man sig mer ensam när det finns någon som man är intresserad av att hänga med. Inte så konstigt kanske, men ändå.
    Då kan du ju försöka föreställa dig hur det känns att vara "såååå ensam" i staden som man bott i i och runt omkring sedan 15 år tillbaka...känner inte många här, skämmigt nog...

Ah, jag förstår hur du menar...
  • Isnogood
    Sedek skrev 2009-10-31 21:18:32 följande:
    Godafton Stjärnljus Jönköping minsann, gissar Bankeryd. Kan gärna fotsätta för jag är otäckt bra på att gissa mig fram, fråga andra här i tråden bara... Kul att se dig alive i tråden Scratchy, ett litet steg för dig men ett stort steg för tråden.
    Aloha

Har du spökat klart nu..?
  • Isnogood
    Scratchy skrev 2009-10-31 21:27:54 följande:
    Och vad i all sina dar menade du med "Stjärnljus"?
    Fniss... Tänkte just fråga detsamma..!
  • Isnogood
    Sedek skrev 2009-10-31 21:37:36 följande:
    Haha Har ni inte sett Kalle och Chokladfabriken?????Versionen med Jonny Depp.
    Joo...men jag fattar fortfarande inte... "trög"
  • Isnogood
    Sedek skrev 2009-10-31 21:42:35 följande:
    Han välkomnar gänget i början av fabriksbesöket med frasen:"Godmorgon Stjärnljus"Ska öva in hela den frasen tills jag själv blir fabrikschef när jag blir stor.
    "Klappar lilla pojken snällt på huvudet"

He he he..du ÄR ju trots allt yngre än mig....
  • Isnogood
    Sedek skrev 2009-10-31 21:43:38 följande:
    Glöm det. Fattar...., jag var en siffra från en jämn Jag missar alltid de jämna
    Du får se till att kolla in oftare...
  • Isnogood
    Sedek skrev 2009-10-31 21:39:10 följande:
    Mm, grannarnas barn och mina har spökat klart Jag ska lägga mig snart, sov lite för lite i natt...
    Börjar "farbror" bli trött..?
  • Isnogood
    Sedek skrev 2009-10-31 21:55:58 följande:
    Knappt mätbart.

Så säger du bara för att inte DU är äldst...om det varit tvärt om så tror jag att det låtit HEEEEEELT annorlunda....
Svar på tråden Tråddödare igen....