Inlägg från: Isnogood |Visa alla inlägg
  • Isnogood

Tråddödare igen....

Aploderar hysteriskt för Scratchys återkomst...eller inkomst...näe..det låter juh lite fel förstås...meh, va faan..ni fattar vad jag menar...

Aha..presentation igen...jahaja...

Isnogood..på andra ställen heter jag även Isnogoodisbad...
    Mitt förnamn är fyra bokstäver långt, 2 bokstäver är samma men inte bredvid varandra...mitt (sista) efternamn är ett vääääldigt vanligt efternamn i Sverige men då det är från min pappas sida så vill jag ha det kvar då jag är den sista i släkten på pappas sida som heter det ännu...
    Mitt andra efternamn är ett gammalt släktnamn från min mammas sida.
    Är 33 år till i mars nästa år...
    Har 1 son på 8 och en dotter på 14, de har olika pappor, jag bor inte med någon av dem....faan...jag bor inte med någon alls juh...(ja, förutom barnen o djuren då förstås...)

Jag jobbar sedan några år tillbaka som maskinskötare på ett större företag...

Är 172 cm lång, väger för tillfället 56 kg (brukar väga 58), har för lite kroppsfett o är ganska väl musklad....(sen så har jag strl A-AA-kupa... )

Jaa...nu vet ni nog det mesta o lite till om mig....hm..har jag missat något...

-------------------------------------------------------------------------------------------------
    Citat.....(mohahaha...)
    Frihet är något gott som växer om det brukas och krymper om det icke brukas.

Källa: Carl Friedrich von Weizäcker

• Isnogood
    Scratchy skrev 2009-10-31 18:39:59 följande:
    Men inte riktigt så många o:n.
    Attans...ja, som sagt..jag skröt ju i alla fall inte om att jag är bra på att stava...
  • Isnogood
    Scratchy skrev 2009-10-31 18:47:26 följande:
    Var är alla andra då? Kom hit nu, tråden lever ju igen!
    Vet inte riktigt vart dom tagit vägen...funderar ibland på om jag skrämt bort dem...
  • Isnogood
    Scratchy skrev 2009-10-31 18:51:45 följande:
    Okej... ja det kan man ju i och för sig förstå...
    Tack...
  • Isnogood
    Scratchy skrev 2009-10-31 18:56:53 följande:
    Haha... naaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaw, det där menade jag ju inte. Sarkasm förstår du...
    Bah..hade jag väl aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaldrig kunnat tänka mig när det gäller dig....
  • Isnogood
    Scratchy skrev 2009-10-31 19:29:56 följande:
    Jag vet... börjar blir förutsägbar...
    Nej då...ibland så säger du faktiskt saker som jag blir förvånad av att höra...fast det kanske är i andra trådar då...
  • Isnogood

JÖSSES vad smågrabbar kan låta...o springa omkring...

Efter några timmar med syrrans o hennes lilla grabbarme´ på besök så är man ju helt slut i öronen...o psyket...

4 st grabbar i åldrarna 8,7,5 o 3 har sprungit omkring här i flera timmar o varit alla slags monster o spöken o allt annat man kan komma på..."slutkörd"

Var riktigt skönt när klockan gjorde sig påmind om att djuren ville ha kvällsmat.

O jag som tycker det kan vara påfrestande att ha EN grabb här hemma...
    -Syrran hon har 3...med en till liten grabb på jäsning....

Här hemma väntas det nu bara häst och om ett par månader även kattungar

• Isnogood

He he he..fast mina hästar har jag ju inte i vardagsrummet...
    -Kanske ska förtydliga o säga att jag inte har dem i huset över huvud taget, dom bor i stallet.

Fast..det har faktiskt hänt en gång att jag fick in en häst...hade en liten shetlandsponny för 8 år sedan som följde efter min dotter när hon skulle gå in... fick tag i den när den kommit 2 trappsteg upp i trappan..."phu"...var liiiiiiiiiite jobbigt där ett tag.
    Sedan dess har jag lärt mig att man INTE ska ha ytterdörren öppen när man har hästar lösa på gräsmattan. "nickar"

• Isnogood

Ha, jaa, DET kan jag hålla med om, även denna lilla häst blev ofantligt stor när den stod där i trappan...inte det lättaste o vända 150 kg avlång massa i en något smal trappa...

Men..vad gör du här föresten..?
    Trodde alla var på spökpartaj förutom jag...

Svar på tråden Tråddödare igen....