• Midka

Tråddödare igen....

Tja.. har hört att den gamla är på väg att dö, så om vi ska fortsätta får vi ordna en ny. Får se om detta blir en "äkta" tråddödare

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-12-20 11:34
    Här är nästa tråddödare. Välkomna!!!
    www.familjeliv.se/Forum-5-172/m49482360.html

• Svar på tråden Tråddödare igen....
  • Velour
    Layla fra Grafarkoti...Försök ropa DET snappt om ni kan... -Hon e helt underbar, väldigt cool på alla sätt o vis....men det e JÄTTEkul o se när hon äter något hon aldrig (uppenbarligen) har ätit förut....trodde inte en häst kunde göra så många olika sorters grimaser....men NU vet jag....
    Fint namn!
  • Isnogood
    Sedek skrev 2009-11-16 22:21:46 följande:
    Oj, vet hästen vad den heter. Alltså kan du ropa på den Undrar en som inte kan så mycket om hästar, mer än att man kan longera
    Kallar henne än så länge för "hästen eller "vännen"....jag e inte så bra på Isländska...

-Hästar kan lära sig att komma när man ropar deras namn... men här så brukar hingstarna komma när man ropar "grabbarna" o Aileen (tinkerstoet) kommer när man ropar "liiinen" el "hästarna" (ropade alltid "hästarna" när hon o Maxi gick tillsammans...) så....

Däremot så verkar det kunna ta lååååång tid innan vi kan släppa ihop stona med varandra...Aileen är en riktig argbigga som sparkar o biter innan någon får chans att göra något annat...tyvär så verkar det vara på det stadiumet ännu...de fick nämnligen lukta på varandra i stallet med boxdörr emellan...small bra i brädorna...
  • Sedek
    Velour skrev 2009-11-16 22:30:11 följande:
    Har du bott i Linköping?
    Självklart På alla 3 faktisk!

Är du Linköpingsbo?
  • Scratchy

Men va kul att du ska till Göteborg Madicken!

Vad ska du göra där? Jag ska stå och spana utanför hotellet som den morbida skitstövel jag är...

• Velour

Ja, och det har jag avslöjat tidigare

Sedek skrev 2009-11-16 22:39:45 följande:
    Självklart På alla 3 faktisk!Är du Linköpingsbo?
  • Scratchy

Jag har bara sovit i Linköping två nätter och båda var på sjukhuset.

• Scratchy
    Velour skrev 2009-11-16 22:42:08 följande:
    Du måste ha gjort bra filmer. Dock kan jag inte se dem.
    Varför inte?
Svar på tråden Tråddödare igen....