• Midka

Tråddödare igen....

Tja.. har hört att den gamla är på väg att dö, så om vi ska fortsätta får vi ordna en ny. Får se om detta blir en "äkta" tråddödare

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-12-20 11:34
    Här är nästa tråddödare. Välkomna!!!
    www.familjeliv.se/Forum-5-172/m49482360.html

• Svar på tråden Tråddödare igen....
  • Velour
    Scratchy skrev 2009-11-16 21:54:38 följande:
    Ja, sarkastiskt... hur kul kan det vara att prata med sig själv? Har väldigt svårt att tro att Isnogood gissade på Jonas, eftersom hon vet vad jag heter... (och typ nästan outade mig för några sidor sedan...)
    Ja, det kanske du kan berätta om lite? Du kan provocera mig hur mycket du vill, jag kommer att "prata med mig själv" tills jag känner att jag vill avslöja vad jag har planerat.

Så Isnogood vet alltså...hm...Men samtidigt, ingen idé att hålla på mina planer eller fortsätta gissa då du har tröttnat på namnleken.
  • Isnogood
    Velour skrev 2009-11-16 21:52:28 följande:
    Vadå intressant liv, skrivet på ett sarkastiskt sätt? Bara för att du inte förstår vad jag menar!Men nu gissade både jag och Isnogood på Jonas.
    Vah...(?) har jag gissat....
    -Kan jag inte minnas.....för jag veeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeet vad han heter.....
  • Velour

Eller vänta...det kanske var Midka.

PLEASE FORGIVE ME! *gråter desperat*

Isnogood skrev 2009-11-16 21:58:56 följande:
    Vah...(?) har jag gissat.... -Kan jag inte minnas.....för jag veeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeet vad han heter.....
  • Scratchy
    Isnogood skrev 2009-11-16 21:57:20 följande:
    "OUPS"-Trodde han visste ditt namn.... "skäms"Meh...trodde verkligen det....trodde han var med på din maillista när du var o lekte i de tropiska skogarna..... Solly solly.....inte meningen i så fall....."Går o bankar skallen i väggen"
    Haha... det är lugnt... nu vet jag i alla fall vad han menade... då är jag inte schizofren...
  • Midka

Godnatt! Ses snart igen i en dator nära dig/er....

• Sedek
    Scratchy skrev 2009-11-16 21:56:03 följande:
    Nu blev jag orolig... fattade ingenting... Men jag var säker på att jag såg dig i Göteborg för ett tag sedan, och dina kollegor kallade dig för Håkan. Är du säker på att du inte heter Håkan?
    Mycket säker

Har inte varit GBG på länge tyvärr, gillar staden skarpt.
  • Velour

Godnatt

Midka skrev 2009-11-16 22:01:43 följande:
    Godnatt! Ses snart igen i en dator nära dig/er....
  • Sedek
    Scratchy skrev 2009-11-16 22:01:37 följande:
    Haha... det är lugnt... nu vet jag i alla fall vad han menade... då är jag inte schizofren...
    Mäh, du har faktiskt inboxat ditt namn själv till mig för ett tag sedan...!!! Guldfiskvarning på dig Itchy
Svar på tråden Tråddödare igen....