• Midka

Tråddödare igen....

Tja.. har hört att den gamla är på väg att dö, så om vi ska fortsätta får vi ordna en ny. Får se om detta blir en "äkta" tråddödare

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-12-20 11:34
    Här är nästa tråddödare. Välkomna!!!
    www.familjeliv.se/Forum-5-172/m49482360.html

• Svar på tråden Tråddödare igen....
  • Jagbyttenick
    Sedek skrev 2009-11-16 23:10:52 följande:
    Jagbyttenick skrev 2009-11-16 23:08:42 följande: Ja..! Men va kul, vad jobbar du med? Behandling, diagnostik, screening, lab? Ny blev jag nyfiken
    Förbrukningsmaterial
  • Scratchy
    Sedek skrev 2009-11-16 23:07:01 följande:
    Jobbar på ett företag som säljer apparater till sjukhus. Sjukhuset i Linköping ligger på mitt ansvarsområde så jag är där titt som tätt och jobbar. Trevligt gäng dessutom Är du i närheten får du väl haka på, passa på att lära dig nått om hur man (nu censurerar jag resten pga alla industrispioner) ...
    Är det du som ligger bakom rf-ablations-manicken som åsamkade mig så mycket smärta?
  • Scratchy
    Velour skrev 2009-11-16 22:57:39 följande:
    Ok, illa. Tränar du fortfarande kampsport eller fick du stoppa?
    Jag fick lägga ner ett tag. Efter att jag fått åka ambulans från träningarna var det liksom inte så kul längre.

Sen har jag tagit upp det lite sporadiskt, men inte så seriöst. Men jag kan nog fortfarande slå ner folk om jag vill...
  • Sedek
    Jagbyttenick skrev 2009-11-16 23:12:38 följande:
    Förbrukningsmaterial
    Jaha!

Har ni bakteriefilter, respslangar, trach-kanyler? Sånt som sitter på "mina patienter"

Själv jobbar jag inom lungdiagnostik och behandling av div andningsrelaterade störningar.
  • Scratchy
    Jagbyttenick skrev 2009-11-16 23:12:38 följande:
    Förbrukningsmaterial
    Alltså de där träspatlarna som de kör ner i halsen på en när man är förkyld? Hur sover du på nätterna människa?
  • Velour
    Sedek skrev 2009-11-16 23:07:01 följande:
    Jobbar på ett företag som säljer apparater till sjukhus. Sjukhuset i Linköping ligger på mitt ansvarsområde så jag är där titt som tätt och jobbar. Trevligt gäng dessutom Är du i närheten får du väl haka på, passa på att lära dig nått om hur man (nu censurerar jag resten pga alla industrispioner) ...
    Intressant! Men jag tror att jag håller mig ifrån sjukhusområdet så mycket det går. Av någon anledning, som jag inte kan sätta fingret på, växer sig ångesten starkare ju mer jag närmar mig sjukhuset

Annars hade jag väl hakat på
  • Velour
    Scratchy skrev 2009-11-16 23:06:18 följande:
    Okej, då kan du komma hem till mig och kolla...
    Ja, jag kommer nog med en gång!
  • Sedek
    Scratchy skrev 2009-11-16 23:12:48 följande:
    Är det du som ligger bakom rf-ablations-manicken som åsamkade mig så mycket smärta?
    Nej tyvärr, men den låter dyr och rolig
  • Velour
    Scratchy skrev 2009-11-16 23:14:53 följande:
    Jag fick lägga ner ett tag. Efter att jag fått åka ambulans från träningarna var det liksom inte så kul längre.Sen har jag tagit upp det lite sporadiskt, men inte så seriöst. Men jag kan nog fortfarande slå ner folk om jag vill...
    Ok, så länge takterna sitter i så är det bra.

Du menar väl "slå ner folk om det behövs"?
Svar på tråden Tråddödare igen....