• Midka

Tråddödare igen....

Tja.. har hört att den gamla är på väg att dö, så om vi ska fortsätta får vi ordna en ny. Får se om detta blir en "äkta" tråddödare

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-12-20 11:34
    Här är nästa tråddödare. Välkomna!!!
    www.familjeliv.se/Forum-5-172/m49482360.html

• Svar på tråden Tråddödare igen....
  • qwerty66
    Isnogood skrev 2009-09-27 21:17:26 följande:
    Funderar på om han är liiite sur på mig...om inte annat så kanske han blir det när han ser att jag råkade snubbla över hans tråd.... Meh!! HAN har ju skrivit i MIN tråd...så då borde det ju vara en rättighet för mig att skriva i hans... "nickar bestämt"
    nu fattar vi inte...
  • Sedek
    qwerty66 skrev 2009-09-27 21:10:54 följande:
    hahhaahha slutar säkert med att sedek hoppar in i den tråden (mer aktivt) så har vi ungeför samma folk som snackar där som här.. du är inte hopplös om du fått gå lös på hotellet :) det är varje människas rättighet till en hotellfrukost lite då och då :)
    På väg...
  • Sedek
    qwerty66 skrev 2009-09-27 21:28:21 följande:
    cheers
    Folköl ikväll igen... ?

Skålar tillbaka med vatten oavsett.
  • Polly S

det tycker jag alla är värda faktiskt!

Isnogood skrev 2009-09-27 21:15:03 följande:
    Jamenprecis! ( ) För vem vill inte ha möjlighet till en hotellfrukost med allt av lyx det innebär..!
  • qwerty66
    Sedek skrev 2009-09-27 21:31:35 följande:
    Folköl ikväll igen... ? Skålar tillbaka med vatten oavsett.
    hmm no comments
  • Sedek
    Polly S skrev 2009-09-27 21:33:40 följande:
    det tycker jag alla är värda faktiskt!
    Jag måste du vara ovärderlig med andra ord eftersom jag upplever det ca 1-2 gånger i veckan...
    Har aldrig tänkt på det på det sättet tidigare, nu känns det genast mycket bättre att bo på hotell, tack!
  • qwerty66

lagom är bäst?

tror det är tiden mellan upplåsning av dörren till hotellfrukosten som värderas högt... inte själva frukosten i sig.. :)

• Sedek

Fast jag måste ju erkänna att jag har svårt att få tjejerna att betala för rummet... Kan även bero på att det inte är så många där tillsammans med mig...

• qwerty66

du får jobba på det... men iofs... 1-2 nätter i vecka på hotellrum säger mig att du inte betalar för det ur egen fick heller?

var en gentleman och bjud på andra sänghalvan som din AG betalar för :)

Svar på tråden Tråddödare igen....