• Midka

Tråddödare igen....

Tja.. har hört att den gamla är på väg att dö, så om vi ska fortsätta får vi ordna en ny. Får se om detta blir en "äkta" tråddödare

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-12-20 11:34
    Här är nästa tråddödare. Välkomna!!!
    www.familjeliv.se/Forum-5-172/m49482360.html

• Svar på tråden Tråddödare igen....
  • qwerty66

fan nu fick du mig att låta som en stalker... tack vare vårt gemensamma intresse för vissa trådar :)

• Isnogood
    qwerty66 skrev 2009-09-27 20:47:06 följande:
    fan nu fick du mig att låta som en stalker... tack vare vårt gemensamma intresse för vissa trådar :)
    Fniss, DET var absolut INTE min mening (!!!)

Men..för att vara på den säkra sidan:

"ropar" HÖR UPP ALLA!!!

Bara så att ni vet så är INTE qwerty någon stalker (!) tvärtemot, det var nämnligen JAG som lurade in honom i "dom andra" trådarna!!! "stolt"

Så,

Nu borde det inte vara någon fara...
  • qwerty66

hahaha JA!! det har du rätt! du visade mig vägen in i fördärvet!!!! nedrans kvinna :):):)

• Isnogood
    qwerty66 skrev 2009-09-27 21:04:30 följande:
    hahaha JA!! det har du rätt! du visade mig vägen in i fördärvet!!!! nedrans kvinna :):):)
    Förlååååååååt miiiiiiiiig !

Eller...he he...tror ju iof att du trivs där ganska bra....

Attans....tur att jag inte e troende utan trygg ateist...annars så hade jag väl fått lov att bo i kyrkan några år för o "hela mina synder" eller va faan det nu är dom gör med hopplösa fall som mig....
  • qwerty66

hahhaahha

slutar säkert med att sedek hoppar in i den tråden (mer aktivt) så har vi ungeför samma folk som snackar där som här..

du är inte hopplös om du fått gå lös på hotellet :) det är varje människas rättighet till en hotellfrukost lite då och då :)

• Jagbyttenick
    Isnogood skrev 2009-09-27 18:12:36 följande:
    Som sagt...min stavning är lååååååååååångt ifrån den bästa.... "harkel"
    Du är förlåten
  • Isnogood
    qwerty66 skrev 2009-09-27 21:10:54 följande:
    hahhaahhaslutar säkert med att sedek hoppar in i den tråden (mer aktivt) så har vi ungeför samma folk som snackar där som här..du är inte hopplös om du fått gå lös på hotellet :) det är varje människas rättighet till en hotellfrukost lite då och då :)
    Jamenprecis! ( )

För vem vill inte ha möjlighet till en hotellfrukost med allt av lyx det innebär..!
  • Isnogood
    Jagbyttenick skrev 2009-09-27 21:13:39 följande:
    Du är förlåten

"pustar ut o kryper fram ur mitt gömställe"
  • qwerty66

ja jag har fått det genom jobbet nångång... men inte samma sting i natten då... kan jag tänka... men hotellfrukosten är alltid god... tyvärr så har man oftast supit bort matlusten kl 8 på morgonen... :)

ge oss lite detaljer nu då :)

• Isnogood
    Isnogood skrev 2009-09-27 21:15:03 följande:
    Jamenprecis! ( )För vem vill inte ha möjlighet till en hotellfrukost med allt av lyx det innebär..!
    Funderar på om han är liiite sur på mig...om inte annat så kanske han blir det när han ser att jag råkade snubbla över hans tråd....

Meh!!

HAN har ju skrivit i MIN tråd...så då borde det ju vara en rättighet för mig att skriva i hans... "nickar bestämt"
Svar på tråden Tråddödare igen....