• Midka

Tråddödare igen....

Tja.. har hört att den gamla är på väg att dö, så om vi ska fortsätta får vi ordna en ny. Får se om detta blir en "äkta" tråddödare

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-12-20 11:34
    Här är nästa tråddödare. Välkomna!!!
    www.familjeliv.se/Forum-5-172/m49482360.html

• Svar på tråden Tråddödare igen....
  • Polly S

lämnar er tidigt, fortfarande trött efter gårdagen...
    gonatt!

• Sedek
    qwerty66 skrev 2009-09-27 21:42:00 följande:
    du får jobba på det... men iofs... 1-2 nätter i vecka på hotellrum säger mig att du inte betalar för det ur egen fick heller? var en gentleman och bjud på andra sänghalvan som din AG betalar för :)
    Nope, jobbnätter såklart.

Så visst, man kan ju se det som att jag har chansen rätt ofta att dra hem en brud till hotellet.

Men av 1000 olika anledningar så är det inte det jag håller på med på kvällarna.

*Låtsas att ingen läser mellan raderna att jag sitter på hotellrummet och dricker folköl med Idol och Simpsons på TVn i bakgrunden*
  • qwerty66

du glömde "surfar på fl" men ok... vi såg itne det heller

• Isnogood
    Sedek skrev 2009-09-27 21:46:25 följande:
    Nope, jobbnätter såklart.Så visst, man kan ju se det som att jag har chansen rätt ofta att dra hem en brud till hotellet.Men av 1000 olika anledningar så är det inte det jag håller på med på kvällarna.*Låtsas att ingen läser mellan raderna att jag sitter på hotellrummet och dricker folköl med Idol och Simpsons på TVn i bakgrunden*
    Näråh..."loooooooooovar" att ingen gör det...

Visst mååååååste bara jag vara en av dem..?

"vill vara en av tusen, får aldrig vara en av tusen"

Du kan väl låtsas att d e så i alla fall...?
  • Sedek
    Isnogood skrev 2009-09-27 21:54:28 följande:
    Näråh..."loooooooooovar" att ingen gör det... Visst mååååååste bara jag vara en av dem..? "vill vara en av tusen, får aldrig vara en av tusen" Du kan väl låtsas att d e så i alla fall...?
    Du är inte EN av 1000, du är 999 orsaker av 1000...

Den sista är förstrött FL surfande och en folköl
  • Isnogood
    Sedek skrev 2009-09-27 21:56:52 följande:
    Du är inte EN av 1000, du är 999 orsaker av 1000... Den sista är förstrött FL surfande och en folköl

Weeehaaaa
  • qwerty66

nä tråden... nu ska jag gå och mysa med min älskarinna "history channel" ha det gott :)

• Isnogood
    qwerty66 skrev 2009-09-27 23:21:11 följande:
    nä tråden... nu ska jag gå och mysa med min älskarinna "history channel" ha det gott :)
    Hångla lugnt

O gör nu ingenting som jag inte skulle ha gjort...
Svar på tråden Tråddödare igen....