Inlägg från: Polly S |Visa alla inlägg
  • Polly S

Tråddödare igen....

fan, vad illa! är det ett stort sjukhus? (jag räknar liksom med att små har sämre resurser och att det kan köra ihop sig om det blir för många patienter, men ett stort? nope.)

Velour skrev 2009-11-13 16:06:30 följande:
    Jag hatar vården ibland. Min diabetessjuka syster har åkt fram och tillbaka hos akuten och vårdcentralen sedan igår pga smärtor på höger sida, där blindtarmen sitter. Hon får inte äta mat trots att hon är diabetiker, pga att det kan bli aktuellt med operation. Samtidigt är det ingen som ser till att något händer, så hon har nu sedan tidigare idag suttit på akuten i väntan på läkare, hungrig och med onormala insulinnivåer. Det ska inte gå till så!
  • Polly S

vad säger de om det, har de ngn förklaring till varför det blir såhär?
    Velour skrev 2009-11-13 16:18:14 följande:
    Ja, det är ett stort universitetssjukhus. Och det är jävligt illa för ett sådant stort och erkänt sjukhus att hålla en diabetessjuk i så lång väntan utan mat. Hon kan ju få anfall eller liknande plus att hon kan råka ut för komplikationer under operation om det nu blir någon operation. Polly S skrev 2009-11-13 16:14:40 följande:
  • Polly S

hmmpf!

hoppas hon får hjälp snart!

Velour skrev 2009-11-13 16:30:37 följande:
    Nej, inga förklaringar, utan man får till svar "Alldeles strax"... Polly S skrev 2009-11-13 16:26:08 följande:
    annars då, på bättre humör idag, eller lindar du dig fortfarande runt elementet?
  • Polly S

låter inte som dåligt beteende i mina öron, men det beror kanske på vad man har för normalläga -jag är en ensamvarg och trivs bäst utan en massa folk omkring mig.
    har ju dock ett mkt socialt jobb så efter en arbetsvecka är jag snudd på folkilsk!

Velour skrev 2009-11-13 16:44:15 följande:
    Polly S skrev 2009-11-13 16:34:47 följande: Ja, på bätte humör, men jag väldigt dåligt samvete för mitt dåliga humör igår. Jag var väldigt otrevlig mot allt och alla. Eller otrevlig och otrevlig, jag orkade inte med att vara glad och prata. Ville mest vara för mig själv, men det är otrevligt bemötande enligt mig. Kände mig mest arg på omvärlden..Men bättre idag.
  • Polly S

jag jobbar imorrn och måste vara trevlig en dag till, hur ska det gå?

• Polly S

hoppas du hittar ngt intressant snart!

Ord blind skrev 2009-11-13 17:28:41 följande:

Nej, jag mår bara illa och är stressad med jobbet.
  • Polly S

ja, för en gångs skull. ledig måndag istället,men det är inte riktigt samma sak.

Velour skrev 2009-11-13 17:49:17 följande:
    Jobbar du på lördag? Polly S skrev 2009-11-13 17:04:03 följande:
  • Polly S

gokväll!
    har "Harper's Island"-maraton! vad gör ni?

• Polly S

absolut. det vet man ju hur islänningar är.

Scratchy skrev 2009-11-14 23:49:58 följande:
    Alla som tror att Isnogood har blivit uppäten av hästen räcker upp en hand! *räcker upp handen och tittar menande på de andra*
  • Polly S

och där blev det nästan en spökhistoria!

gaffsan skrev 2009-11-15 00:08:42 följande:
    Sluta snacka skit ,,, hästen har ätit upp Isnogood . hästen kommer att må skit . för han ar vegetiran , jja ja spyr han upp Isnogood kan hon maila oss Se va bra
Svar på tråden Tråddödare igen....